به گزارش خبرنگار ایرنا به مناسبت دهه فجر پروژه روکش آسفالت راه روستایی دیزکوه - توسه رود افتتاح شد. به گفته اشکان گوهری رئیس راه و شهرسازی رودبار ؛ برای اجرای این پروژه دو میلیارد و 400 میلیون ریال هزینه شده است.
همچنین پروژه آب رسانی روستای علی آباد به بهره برداری رسید. به گفته سجاد عزیزی مدیر آبفار رودبار؛ برای آبرسانی به روستای علی آباد با پنج میلیارد ریال هزینه احداث یک باب ایستگاه پمپاژ، خرید امتیاز و انتقال برق، اجرای یک هزار و 500 متر خط پمپاژ، تجهیز چاه، اجرای یک هزار متر اصلاح و بازسازی شبکه آب شرب انجام شده است.
طرح آبیاری تحت فشار جمال آباد نیز افتتاح شد. به گفته رضا پورخانعلی مدیر جهاد کشاورزی رودبار؛ این پروژه در سطح 26 هکتار با دو میلیارد و 140 میلیون ریال هزینه اجرا شده است.
پروژه آب رسانی این روستا نیز به بهره برداری رسید. به گفته سجاد عزیزی مدیر آب و فاضلاب روستایی رودبار؛ برای آب رسانی به روستای جمال آباد با چهار میلیارد ریال هزینه، یک هزار و 500 متر لوله گذاری، حفر یک حلقه چاه و تجهیز دو حلقه چاه، فنس کشی و محوطه سازی و انتقال برق برای مجتمع 400 خانواری سه روستای جمال آباد انجام شده است.
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا ، به مناسبت دهه فجر اقامتگاه بوم گردی در روستای دارستان رودبار افتتاح شد. این واحد بوم گردی با چهار میلیارد ریال هزینه در دو طبقه و پنج واحد احداث شده است.
شهرستان رودبار با چهار بخش مرکزی، خورگام، رحمت آباد و بلوکات و عمارلو در 67 کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان واقع است.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.