بهره‌برداری از پنج پروژه عمران روستایی به ارزش15 میلیارد ریال، اشتغال‌زایی برای 10 نفر با افتتاح سه طرح کارآفرینی، بهره‌برداری از مزرعه پرورش بوقلمون ازجمله طرح‌ها و برنامه‌هایی بودند که در راستای جشن چهل‌سالگی انقلاب در شهرستان آستارا به اجرا درآمدند.

به گزارش ایلنا از آستارا، فرماندار آستارا در مراسم افتتاح این طرح ها گفت: فرمانداری آستارا از طرح‌هایی که در روستاها اشتغال پایدار ایجاد می‌کند مانند طرح‌های گردشگری حمایت می‌کند و باید از پتانسیل روستاها برای آبادانی این مناطق استفاده کرد.

در ادامه رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آستارا در جریان افتتاح همزمان پنج پروژه عمران روستایی در روستای گیلده از توابع بخش مرکزی این شهرستان اظهار کرد: جهت بهره‌برداری از این تعداد پروژه حدود 15 میلیارد ریال هزینه شده است.

عباس آسایش به‌سازی و آسفالت راه روستای توریستی چملر به طول سه‌هزار و 200 متر، به‌سازی و آسفالت راه روستایی توریستی گیلده، پل خان‌حیاطی، احداث دیوار گیلده به طول 35 متر و پروژه احداث دیوار حائل و لوله‌گذاری روستای مشند به طول 35 و نیم متر را ازجمله طرح‌های افتتاح‌شده دانست.

اشتغال‌زایی برای 10 با افتتاح 3 طرح کارآفرینی در آستارا

رئیس صندوق کارآفرینی امید شهرستان آستارا نیز در جریان افتتاح هم‌زمان سه طرح کارآفرینی در روستای گیلده از توابع بخش مرکزی این شهرستان اظهار کرد: جهت بهره‌برداری از این تعداد پروژه چهار میلیارد و 840 میلیون ریال هزینه شده و برای حدود 10 نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم اشتغال‌زایی صورت گرفته است.

سید بابک نوری اماکن اقامتی‌تفریحی، آموزشگاه متوسطه دخترانه و پرواربندی 150 رأس انواع بره را ازجمله پروژه‌های افتتاح‌شده دانست و تصریح کرد: چهار میلیارد و 400 میلیون از اعتبار هزینه شده از سوی صندوق کارآفرینی امید پرداخت‌شده و 440 میلیون ریال نیز آورده شخصی سرمایه‌گذار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.