به گزارش ایرنا، فرمانده لشگر عملیاتی قدس گیلان شامگاه سه شنبه در این آئین گفت: تا زمانی که روی باورهای دینی و اعتقادات ارزشی خودمان پافشاری و ایستادگی کنیم، هیچ خطری ما را تهدید نخواهد کرد.
سردار محمدعلی حق بین افزود: همه ما می دانیم که داعش بدست خود آمریکا و عوامل منطقه ای آن در اطراف ما بوجود آمد و قصد و تصمیم غرب از این کار، ضربه زدن به اسلام بود.
وی ضمن بیان دشمنی های پنهان و آشکار غرب با نظام جمهوری اسلامی گفت: دشمن امروز از هر راهی برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی وارد عمل شده و اگر فرزندان این مرز و بوم در سوریه و عراق جلوی داعش را نمی ‌گرفتند، امروز باید در داخل خاک کشورمان با آنان می جنگیدیم.
فرمانده لشگر عملیاتی قدس گیلان، پایبندی به آرمان های شهدا را ملاک عمل دانست و گفت: مدافعان حرم، به خوبی پایبندی خود به دین اسلام و آرمان های شهدا، امام راحل و رهبری را به اثبات رسانده ‌اند و باید در راستای حفظ روحیه شهادت طلبی، ایثار، مقاومت و ایستادگی در جامعه تلاش کرد.
سردار حق بین با اشاره به آزادسازی شهرهای نبل و الزهرا در سال های گذشته که شخصا فرماندهی عملیات آزادسازی آن را برعهده داشت، گفت: رزمندگان مدافع حرم و خصوصا نیروهای گیلان در این عملیات از خودشان شجاعت و از خود گذشتگی نشان دادند.
وی افزود: حدود چهار سال نیروهای داعش، 60 تا 70 هزار نفر از مردم بیگناه را در این مناطق تحت محاصره داشتند و اگر به هرکدام از این افراد دسترسی پیدا می کردند آنان را زنده نمی گذاشتند که با حضور نیرو های مدافع حرم، محاصره در هم شکسته شد.
وی در خاتمه گفت: ملت ایران این روزهای سخت را پشت سر خواهد گذاشت و در 22 بهمن امسال نشان خواهیم داد که مردم ایران فریب دشمنان را نخواهند خورد و پرشور تر از گذشته در صحنه حضور خواهند یافت.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و 136 شهید گلگون کفن تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده و دارای 360 جانباز و 33 آزاده سرافراز است.
7293/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.