مدیر روابط عمومی دانشگاه گیلان روز چهارشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا افزود: پایان نامه (تحصیلات تکمیلی)، مقاله علمی پژوهشی، کتاب، طرح پژوهشی و ترجمه از بخش های مختلف این جشنواره است.
سعید رهسپار افزود: دانشگاهیان دانشگاه های استان گیلان برای شرکت در این جشنواره، می توانند آثار خود را در قالب Pdf به پست الکترونیکی farhangi@guilan.ac.ir ارسال کنند.
وی آخرین مهلت دریافت آثار برای شرکت در جشنواره پژوهش های برتر در حوزه انقلاب را تا دهم اسفند امسال عنوان کرد و اظهار داشت: پژوهش های ارائه شده باید پیرامون موضوعات مرتبط با حوزه انقلاب باشد، به نفرات برتر نیز جوایز ارزنده و لوح تقدیر اهدا می شود.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های دیگر به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر از سوی دانشگاه گیلان بیان داشت: تقدیر از فرزندان موفق همکاران دانشگاهی، برگزاری مسابقه های قرآنی، مسابقه های ورزشی، تجدید میثاق با آرمان های انقلاب در محل گلزار شهدای گمنام دانشگاه گیلان ۲۱ بهمن بعد از نماز ظهر و عصر، برگزاری مراسم جشن انقلاب همراه در 24 بهمن و مسابقه کتابخوانی به صورت مجازی از جمله این برنامه هاست.
بر اساس آخرین آمار، در زمان حاضر بیش از 18 هزار دانشجو در دانشگاه گیلان در رشته های مختلف در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری مشغول به تحصیل هستند. این دانشگاه دارای بیش از 560 عضو هیات علمی است.
دانشگاه گیلان به عنوان دانشگاهی جامع و بزرگترین دانشگاه شمال کشور، دارای 9 دانشکده شامل ادبیات و علوم انسانی، علوم پایه ، علوم کشاورزی، فنی، تربیت بدنی و علوم ورزشی ، منابع طبیعی، هنر و معماری، علوم ریاضی و دانشکده فنی و مهندسی شرق گیلان است.
دانشگاه گیلان همچنین پژوهشکده گیلان شناسی، مرکز آموزش های الکترونیکی (مجازی) و یک پردیس دانشگاهی دارد.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.