در پنجمین روز دهه فجر 44 پروژه عمرانی در زمینه‌های عمران شهری، مخابرات و برق با اعتبار 5 میلیارد و 900 میلیون تومان در ماسال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا از ماسال، علی اوسط اکبری‌مقدم ابتدای سفر خود به شهرستان ماسال که با همراهی مدیر دفتر فنی استانداری و فرماندار ماسال انجام شد از 17 پروژه آسفالت معابر شهری ماسال که برای اجرای آن بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار هزینه شده بود رونمایی کرد.

افتتاح همزمان 10 پروژه مخابراتی شهرستان ماسال در روستای خروم بخش مرکزی این شهرستان، از دیگر برنامه های سفر معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گیلان به ماسال بود که با اعتبار یک میلیارد و 80 میلیون تومان در زمینه های نصب و راه اندازی تجهیزات کافوی نوری، افزایش پهنای باند مخابراتی، توسعه و تقویت شبکه همراه اول و نصب و راه‌اندازی سایت مخابراتی به بهره‌برداری رسید.

اکبری مقدم در آخرین برنامه سفر خود نیز 17 پروژه توسعه و تقویت شبکه برق روستایی و شهری شهرستان ماسال را به صورت نمادین در روستای آهکلان بخش مرکزی به بهره‌برداری رساند که برای اجرای آن بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار هزینه شده بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.