مصطفی عاقل منش مدیرعامل باشگاه والیبال وارنا شهر باران رشت روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مرحله گروهی رقابت های والیبال لیگ بانوان باشگاه های کشور در یزد برگزار و تیم وارنا رشت نماینده گیلان موفق به صعود به مرحله نهایی این مسابقات شد.
وی ادامه داد: تیم والیبال بانوان وارنا رشت در مرحله گروهی این مسابقات در گروه اول این رقابت ها قرار داشت که طبق قرعه کشی انجام شده، با تیم والیبال بانوان پارس لامرد فارس روبرو شد که برای صعود باید از سد این حرف خود می گذشت .
وی بیان کرد: با توجه به این امر، تیم والیبال بانوان وارنا شهر باران رشت در یک بازی برتر با نتیجه سه بر یک برابر تیم پارس لامرد فارس به برتری رسید تا از گروه خود صعود و جزء هشت تیم برتر مسابقات والیبال لیگ بانوان باشگاه های کشور قرار گیرد.
وی در ادامه گفت: به جز تیم والیبال بانوان وارنا رشت، تیم های اکسون، شورا و شهرداری قزوین، باریج اسانس کاشان، مدرن مشهد، نفت آغاجری، هیات مهاباد و فرهنگسرای شهرداری ارومیه دیگر تیم های راه یافته به مرحله بعدی هستند.
عاقل منش خاطرنشان کرد: تاکنون زمان و مکان برگزاری مرحله نهایی مسابقات والیبال لیگ باشگاه های بانوان کشور مشخص نشده که در این راستا، ما نیز درخواست میزبانی مرحله نهایی این رقابت ها را خواهیم داشت.
مدیرعامل باشگاه والیبال وارنا رشت اضافه کرد: هفته گذشته نیز تیم والیبال مردان وارنا رشت در دور رفت مسابقات زیر گروه کشور در مازندران به مصاف رقبای خود رفت که در نهایت با سه پیروزی ، یک شکست و کسب هشت امتیاز در رتبه دوم گروه خود قرار گرفت.
وی ادامه داد: مرحله برگشت از گروه دوم مسابقات والیبال زیرگروه قهرمانی کشور، از بیستم بهمن ماه جاری به مدت پنج روز در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار خواهد شد.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.