به گزارش خبرنگار ایرنا معاون عمرانی فرماندار تالش عصر دوشنبه در آئین افتتاح طرح های عمرانی در بخش مرکزی این شهرستان گفت: برای اجرای هفت طرح برق رسانی و تقویت آن در روستاهای شیخ محله جوکندان، خواجه کری، بلوار شکردشت، خیابان شهید رجایی، عنبراپشت، قروق و چلونصر بالغ بر 15 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
ایرج شاهی افزود: در بخش مرکزی برای طرح های مخابراتی شامل نصب کافو نوری 500، کابل کشی فیبر نوری، تغییر سایت بی سیم به تلفن همراه و کابل هوایی کریم محله به قروق، بالغ بر 18 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.
او در جریان بهره برداری از آسفالت راه روستای قنبری محله دهستان جوکندان نیز اظهار کرد: این طرح با یک هزار و 800 متر امتداد، راه دسترسی بیش از 250 خانوار را فراهم می کند و برای آن، بالغ بر سه هزار و 600 میلیون ریال هزینه شده است.
او با تبریک دهه مبارک فجر به اهالی، عمران و آبادانی روستاها را از برکات نظام اسلامی دانست و بر تلاش بیشتر مسئولان برای خدمت رسانی مضاعف به مردم تاکید کرد.
چنگیز شکوری بخشدار مرکزی تالش نیز در این آئین ها با گرامیداشت چهلمین بهار آزادی، گفت: این بخش با 800 کیلومتر مربع وسعت، 125 آبادی و روستا را شامل می شود.
شهرستان تالش با 200 هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در 110 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.
7106 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.