به گزارش خبرنگار ایرنا طرح آبرسانی به روستاهای بندبن و صالح بر با صرف بیش از شش میلیارد و 500میلیون ریال که با اعتبارات استانی اجرا شده اند از جمله طرح های این روز بودند که مورد بهره برداری قرار گرفتند و 55 خانوار از آب سالم و بهداشتی برخوردار شدند.
افتتاح شبکه هوایی 554متر خط فشار 20کیلوولت برق و نصب ترانس 50کیلوولت آمپر با 115میلیون تومان و 500متر خط 20کیلوولت و نصب ترانس 125کاوا به ارزش 110میلیون تومان به منظور تامین و تقویت برق روستای سوستان از محل اعتبارات استانی از جمله این طرح ها بود که برای 15نفر شغل موقت ایجاد شد و 777خانوار از مزایای آن بهره مند می شوند.
افتتاح فاز اول پارک و بوستان لیالستان به میزان 500متر انجام شد که ساخت این پارک در سه فاز پیش بینی شده و با خرید زمین به ارزش 400میلیون ریال از محل اعتبار دهیاری ها ساخت آن آغاز شد و سپس با در نظر گرفتن اعتبار ملی به ارزش یک میلیارد و 500میلیون ریال که تاکنون 300میلیون ریال آن اختصاص یافته ؛ این طرح در سه فاز و دو هزار مترمربع احداث می شود که فاز اول آن امروز در چهارمین روز دهه فجر بهره برداری شد.
همچنین از محل اعتبارات دهیاری ها مبلغ 500میلیون ریال برای خرید و نصب و راه اندازی لوازم و ست ورزشی در این پارک صرف شده است .
بخش مرکزی لاهیجان روز دوشنبه شاهد بهره برداری از روکش آسفالت راه روستایی قصاب محله به طول یک و نیم کیلومتر و اعتبار یک میلیارد و 200میلیون ریال از محل اعتبارات استانی و ایجاد اشتغال موقت برای 20نفر و افتتاح روکش راه روستای کوره به طول سه کیلومتر با اعتبار دو میلیارد و 500میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و ایجاد اشتغال موقت برای 30نفر بود که 151خانوار از آن بهره مند شدند.
اجرای طرح بتنی کردن انهار در روستای سرشکه به طول 700متر با ارزش دو میلیارد و 500میلیون ریال از محل اعتبارات ملی به منظور آبرسانی به بیش از یکصد هکتار از اراضی کشاورزی منطقه نیز در بخش مرکزی لاهیجان افتتاح و 264خانوار از مزایای آن بهره مند شدند.
بهسازی و آسفالت راه روستایی پاشاکی به گوشکجان به طول یک کیلومتر به ارزش یک میلیارد و 920میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و ایجاد اشتغال موقت برای 35نفر و اجرای طرح بهسازی و آسفالت راه روستایی گردکوه به تازه آباد به طول یک و شش دهم کیلومتر با صرف سه میلیارد و 200میلیون ریال از محل اعتبارات استانی از دیگر طرح های چهارمین روز دهه فجر بودند که علاوه بر ایجاد اشتغال موقت برای 35نفر 771خانوار از آن بهره مند می شوند.
شهرستان لاهیجان با دو بخش مرکزی و رودبنه، در 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
6029 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.