به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا امامی فر روز دوشنبه در کنفرانس خبری پیش از بازی تیم های فوتبال سپیدرود رشت و سایپا تهران اظهار داشت: دور برگشت رقابت های لیگ برتر آغاز شده و تمام هدف ما بازی های لیگ برتر است تا جایگاه سپیدرود را ارتقاء و شرایط تیم را بهبود ببخشیم.
وی ادامه داد: با توجه به این امر، با تمام توان و قدرت مقابل تیم قدرتمند سایپا قرار می گیریم البته با شرایط این تیم واقفیم و بازی آنها برابر داماش گیلان در جام حذفی را ملاک قرار نمی دهیم چون شرایط جام حذفی با لیگ برتر متفاوت است.
امامی فر ادامه داد: با این وجود، با تمام توان خود کار و تلاشو با حمایت همیشگی طرفداران فقط به کسب پیروزی برابر سایپا فکر می کنیم چون شرایط جدول به گونه ای است که فقط پیروزی و کسب هر سه امتیاز در این بازی به ما کمک می کند.
مربی تیم فوتبال سپیدرود رشت بیان کرد: تعدادی از بازیکنان که مصدوم بودند، به شرایط بازی نزدیک شده و در صورت آمادگی، از وجود آنان مقابل سایپا استفاده می کنیم.
به گفته امامی فر، پیام صادقیان مصدومیتش برطرف شده و امیدواریم که این بازیکن شرایط حضور در میدان مسابقه را داشته باشد اما هنور نتوانستیم مهاجم جدیدی را جذب کنیم؛ مکولی کریستانسون نیجریه ای که سابقه حضور در تیم های لاس پالماس اسپانیا و هلسینکی فنلاند را دارد هم اینک در تمرینات سپیدرود حضور یافته ولی این بازیکن نتوانسته تاکنون نظر کادر فنی را جذب کند.
تیم های فوتبال سپیدود رشت و سایپا تهران عصر فردا (سه شنبه 16 بهمن ماه) در آغاز دور برگشت رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند.
تا پایان دور رفت رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور که با حضور 16 تیم در حال برگزاری است، سایپا تهران با 17 امتیاز در مکان هشتم و سپیدرود رشت با 10 امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی قرار دارند.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.