رضا اسلامی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به بارش باران شدید در برخی نقاط استان از شب گذشته تا کنون افزود: تا زمان حاضر ، مشکل یا خسارتی ناشی از بارش باران و برف در استان گزارش نشده است.
وی ادامه داد: البته در حال حاضر بدلیل بارش باران و در برخی ارتفاعات استان بارش برف ، اختلال تردد در مناطق کوهستانی بوجود آمده و بر این مبنا رانندگان و تردد کنندگان در این مسیرها بایستی پیش بینی های لازم را برای این مسئله داشته باشند.
اسلامی با اشاره به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران و برف و کاهش دما طی روزهای پیش رو تصریح کرد: برای روزهای آتی کاهش شش تا 10 درجه ای دمای هوا در استان پیش بینی شده و لازم است تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان نیز گفت: در حال حاضر در ارتفاعات کوهستانی شهرستان های رودبار، سیاهکل ، رودسر و املش بارش برف را داریم و در محورهای اسالم - خلخال و پونل - خلخال ارتفاع برف به 10 سانتیمتر رسیده است.
بر اساس پیش بینی هواشناسی گیلان با شمالی شدن جریانات از روز گذشته ، شرایط برای ابرناکی، مه آلود بودن هوا، بارندگی و وزش باد (پاره ای نقاط گاهی شدید) ، روند کاهش دما و احتمال رعد و برق تا فردا (دوشنبه) فراهم شده و طی امروز (یکشنبه) با توجه به تقویت ناپایداری ها، بارش ها در برخی نقاط استان از شدت بیشتری برخوردار است.
7296 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.