علی وارسته بهدانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در چهلمین دهه فجر انقلاب اسلامی این طرح ها با سرمایه‌گذاری بیش از 63میلیارد تومان افتتاح و بهره‌برداری می شوند که برخی از این طرح ها طی اولین و دومین روز دهه فجر به بهره برداری رسیده و بقیه نیز آماده بهره برداری در روزهای دهه فجر است.
وی طرح های عمرانی و عام المنفعه شامل پرورش ماهی در قفس های دریایی در چابکسر با اعتبار 18میلیارد تومان و ظرفیت 500تن، تامین آب آشامیدنی 9روستا با محوریت روستای ترشایه با حجم سرمایه‌گذاری یک میلیارد و 800میلیون تومان ، بهره مندی یک هزار و 119نفر از مزایای آب آشامیدنی سالم و بهداشتی و طرح واحد آموزشی سه کلاسه با اعتبار 550میلیون تومان را سه طرح مهم و شاخص دهه فجر امسال در شهرستان رودسر ذکر کرد که با حضور استاندار افتتاح می شوند.
سرپرست فرمانداری رودسر برخی دیگر از طرح های افتتاحی دهه فجر را طرح جایگاه سوخت رسانی، کتابخانه عمومی واجارگاه و واحدهای تولیدی اعلام کرد و گفت: با بهره برداری و افتتاح این طرح ها زمینه اشتغال دائم و موقت برای یک هزار و 99نفر فراهم در این شهرستان فراهم می شود.
شهرستان رودسر با حدود 147 هزار نفر جمعیت دارای چهار بخش کلاچای، چابکسر، رحیم آباد و مرکزی رودسر و ۱۰ دهستان است و در 70کیلومتری شرق مرکز استان گیلان ( شهر رشت) قرار دارد.
6029 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.