به گزارش خبرنگار ایرنا در جریان این مسابقات و در بازی های انجام شده، تیم شطرنج باشگاه پیشگام قلعه(الف) با نتیجه سه بر یک آبفای گیلان را شکست داد و تیم شطرنج قلعه تولمات با نتیجه دو و نیم بر یک و نیم سازمان نظام مهندسی گیلان را مغلوب کرد.
در سایر دیدارهای برگزار شده نیز تیم های شطرنج شهرداری املش و هوش برتر نوخاله با نتیجه مشابه سه بر یک به ترتیب برابر تیم های شطرنج مهگل نور البرز و شهدای بازکیاب گوراب لاهیجان به برتری رسیدند و باشگاه شطرنج نخبگان (الف) با نتیجه دو و نیم بر یک و نیم سازمان نظام مهندسی لاهیجان را مغلوب کرد.
اما در حساس ترین دیدار هفته نهم این رقابت ها ، تیم باشگاه شطرنج پیشگام (الف) که در رتبه دوم جدول قرار داشت با نتیجه سه بر یک برابر تیم صدف رامسر که مکان سوم این مسابقات را در اختیار داشت، به برتری رسید.
همچنین در دیگر بازی های برگزار شده تیم شطرنج هیات آستارا با نتیجه سه بر یک شهرداری خشکبیجار را مغلوب کرد و بازی تیم های شطرنج آبفای گیلان (ب) با کانون شطرنج رودسر با نتیجه مساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.
در سایر دیدارهای انجام شده نیز تیم شطرنج جماعتی فومن با نتیجه سه بر یک برابر تیم شطرنج مجتمع اقامتی پاسارگاد لنگرود به برتری رسید و بازی تیم های شطرنج هیات شلمان با باشگاه پیشگام قلعه(ب) با نتیجه مساوی 2 بر 2 به پایان رسید.
اما در دیگر دیدارهای هفته نهم این مسابقات ، تیم شطرنج آب منطقه ای گیلان با نتیجه سه بر یک باشگاه همایون توفیقی را شکست داد و دیدار تیم های شطرنج کانون منطقه آزاد انزلی با نوشینه چای لنگرود با نتیجه مساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.
در سایر دیدارها نیز تیم شطرنج شهدای سراوان با نتیجه چهار بر صفر تیم باشگاه شطرنج پیشگام (ب) را مغلوب کرد و همچنین دیدار تیم های شطرنج هیات نابینایان لاهیجان با فلکرو با نتیجه مساوی 2 بر 2 پایان یافت.
در جدول رده بندی این مسابقات ، تیم شطرنج باشگاه پیشگام قلعه (الف) در صدر جدول قرار دارد ، تیم باشگاه شطرنج پیشگام (الف) دوم است، تیم های صدف رامسر و شهدای بازکیاب گوراب لاهیجان نیز به ترتیب در رتبه های سوم و چهارم قرار دارند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.