به گزارش ایرنا محمدرضا محسنی روز شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نشست بررسی مشکلات پروژه های عمرانی شهرستان شفت با حضور مدیران کل استان اظهار داشت: پروژه بهسازی و تعریض محور ملاسرا - شفت به طول 9 کیلومتر در حال اجراست و اصلاح شبکه و انتقال تیرهای برق در مراحل عملیات عمرانی این طرح ضروری است.
فرماندار شفت با بیان اینکه دو کیلومتر از این مسیر در حوزه شهری قرار دارد خواستار توسعه فضای شهری شد و افزود : شهرداری طرح احداث بلوار در ورودی شهر را تهیه و آن را پیگیری کنند و آب منطقه ای نیز در انتقال سیفون های کانال آبرسانی که در محور مسیر مذکور قرار دارند، همکاری کند .
وی ادامه داد: با تدوین طرح هادی روستایی و جانمایی فضاهای مسکونی و سایر کاربری ها مشکلات بسیاری از مردم در بخش ساخت و ساز و بهره مندی از خدمات رفع و بسترهای لازم برای گازرسانی به روسناها فراهم خواهد شد .
نماینده عالی دولت در شفت با بیان اینکه عملیات ساخت پل سیاهمزگی به زودی شتاب بیشتری گرفته و راه برای توسعه شبکه گازرسانی به منطقه گردشگری خرمکش فراهم خواهد شد، افزود : روستا محور تولید است و دولت برای محرومیت زدایی در این مناطق برنامه دارد .
وی با انتقاد از روند اجرای طرح بازآفرینی شهری در شفت تصریح کرد : ساخت مجتمع اداری شهرستان شفت با تغییر کاربری بالغ بر یک هکتار زمین باید توسط راه و شهرسازی پیگیری شود تا ضمن استقرار دستگاه ها ، خدمات رسانی به مردم تسهیل گردد .
محسنی با بیان اینکه در سال گذشته 3.5 کیلومتر از شبکه فرسوده آبرسانی شهری در شفت ترمیم شد و برای اصلاح چهار کیلومتر دیگر از این شبکه از اعتبارات سال 97 برنامه ریزی شده، افزود : آب و فاضلاب شهری برای 8.5 کیلومتر از 16 کیلومتر مورد نیاز باید پیگیری های لازم را به انجام رساند .
فرماندار شفت در ادامه به تکمیل فاز نخست ساماندهی فاضلاب روستای امامزاده ابراهیم در سال گذشته اشاره و خاطرنشان کرد: طبق برنامه آب و فاضلاب روستایی عملیات اجرایی فاز دوم و پایانی این پروژه به زودی آغاز و در ابتدای سال آینده آماده بهره برداری می شود .
وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه 32 پروژه عمرانی و خدماتی شهرستان شفت در دهه مبارک فجر به بهره برداری می رسد، افزود : برای ساخت و تکمیل این طرح ها بالغ بر 154 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است .
شهرستان شفت با دو بخش مرکزی و احمدسرگوراب در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.