محمدرضا مهدوی پنجشنبه شب در پایان دیدار تیم های فوتبال سپیدرود شت و پرسپولیس تهران در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: در دیدار با پرسپولیس روی بازیکن ما در محوطه جریمه تیم حریف خطا شد اما داور از اعلام ضربه پنالتی امتناع کرد.
وی ادامه داد: در یکی از حملات ما و روی یک صحنه، داور می‌توانست برای ما پنالتی بگیرد، ضمن اینکه قبل از خطای هند بازیکن سپیدرود، باید خطای بازیکن پرسپولیس اعلام می شد اما متاسفانه این امر اتفاق نیافتاد وگرنه جریان بازی فرق می کرد.
مهدوی بیان کرد: البته همان طور که پیش بینی می کردیم، بازی سختی برابر پرسپولیس داشتیم و می دانستیم که با تیمی بسیار قدرتمند روبرو هستیم که همگان نیز به خوبی از قدرت حریف ما باخبرند.
کاپیتان تیم فوتبال سپیدرود رشت ادامه داد: با این وجود تیم ما در دیدار برابر پرسپولیس خیلی خوب کار کرد و راه ‌های نفوذ را نیز با توجه به دستورات کادر فنی بستیم و علاوه بر آن موقعیت ‌هایی ایجاد کردیم که اگر این موقعیت ها به گل تبدیل می‌شدند، شرایط و نتیجه بازی تغییر می‌کرد.
مهدوی خاطرنشان کرد: با توجه به این بازی که انجام دادیم، تیم ما نشان داد که می‌تواند نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر را خوب شروع کند و امیدواریم که با کسب نتایج قابل قبول و امتیازات لازم بتوانیم در لیگ برتر ماندگار شویم که در این راستا، تمام سعی و تلاش خود را به کار خواهیم بست.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران عصر پنجشنبه در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات جام حذفی کشور در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم پرسپولیس با گل لحظات پایانی سعید کریمی توانست سپیدرود را شکست دهد.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.