به گزارش خبرنگار ایرنا ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان شامگاه پنجشنبه در آئین افتتاح این همزمانی در پیاده راه فرهنگی رشت اعلام کرد: همزمانی جشنواره فجر در استان های کشور موجب پویایی هنر سینماست.
فیروز فاضلی افزود: با اضافه شدن سه فیلم دیگر به جدول اکران همزمانی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر گیلان، تعداد فیلم‌های این دوره از جشنواره در استان به ١٥ فیلم رسیده است.
وی ادامه داد: فیلم‌های «بیست و سه نفر» به تهیه‌کنندگی مجتبی فرآورده و کارگردانی مهدی جعفری، «درخونگاه» به تهیه‌کنندگی منصور سهرابپور و کارگردانی سیاوش اسعدی و «روزهای نارنجی» به تهیه‌کنندگی علیرضا قاسم‌خان و کارگردانی آرش لاهوتی به جدول اکران گیلان اضافه شده اند.
فاضلی اظهار داشت: بر اساس رایزنی‌های انجام شده با ستاد مرکزی برگزاری سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، تعداد فیلم‌های جشنواره سی و هفتم برای اکران در گیلان از ١٢ به ١٥ فیلم رسید.
وی یادآور شد: فیلم‌های «ایده اصلی» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی آزیتا موگویی، «بنفشه آفریقایی» به تهیه‌کنندگی علیرضا شجاع نوری و کارگردانی مونا زندی حقیقی، «پالتو شتری» به تهیه‌کنندگی مجید شیخ انصاری و کارگردانی مهدی علی‌میرزایی، «جان دار» به تهیه‌کنندگی کامران مجیدی و کارگردانی حسین امیری دوماری ‌و پدرام پورامیری، «سال دوم دانشکده من» به تهیه‌کنندگی مسعود ردایی و کارگردانی رسول صدرعاملی، «سرخپوست» به تهیه‌کنندگی مجید مطلبی و کارگردانی نیما جاویدی، «سمفونی نهم» به تهیه‌کنندگی زینب تقوایی و کارگردانی محمدرضا هنرمند، «شبی که ماه کامل شد» به تهیه‌کنندگی محمدحسین قاسمی و کارگردانی نرگس آبیار، «طلا» به تهیه‌کنندگی رامبد جوان و محمدحسین شایسته و کارگردانی پرویز شهبازی،«غلامرضا تختی» به تهیه‌کنندگی سعید ملکان و کارگردانی بهرام توکلی،«ناگهان درخت» به تهیه‌کنندگی پیمان معادی و کارگردانی صفی یزدانیان و«مدیترانه» به تهیه‌کنندگی رشید حاجتمند و کارگردانی هادی حاجتمند، پیش از این برای اکران در گیلان معرفی شده بودند.
فاضلی با بیان اینکه برگزاری همزمانی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در گیلان، مقارن با ایام گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است، گفت: بر این اساس ١٥ فیلم جشنواره سی و هفتم فجر به‌همراه پنج فیلم کودک و نوجوان از ١٢ تا ٢٢ بهمن‌ماه جاری در سینما میرزاکوچک رشت اکران خواهد شد.
فاضلی با بیان اینکه فروش آنلاین بلیت‌های جشنواره از سه‌شنبه گذشته در سامانه اینترنتی هفت‌ساز به آدرس www.haftsaz.com آغاز شده ، ادامه داد: قیمت هر قطعه بلیت نیز بدون تغییر نسبت به سال گذشته، مبلغ ١٠ هزار تومان است.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر درخصوص همزمانی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در گیلان می‌توانند به پرتال اطلاع‌رسانی این اداره‌کل مراجعه کنند.
1881/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.