به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا امامی فر عصر پنجشنبه پس از پایان بازی تیم های فوتبال سپیدرود و پرسپولیس تهران در کنفرانس خبری در رشت اظهار داشت: با یارگیری نفر به نفر فضا را بسته بودیم تا منافذ هجومی پرسپولیس بسته شود که این کار را به خوبی نیز انجام دادیم اما در ثانیه های پایانی گل خوردیم.
وی ادامه داد: بازیکنان سپیدرود در دیدار برابر تیم قدرتمند پرسپولیس بسیار خوب ظاهر شدند و به طور حتم تیم متفاوتی از سپیدرود در نیم فصل دوم را خواهیم دید و با توجه به نحوه بازی بازیکنان سپیدرود در این دیدار، نتایج خوبی را در لیگ برتر کسب خواهیم کرد.
امامی فر افزود: البته ما از قدرت پرسپولیس آگاه بودیم و شرایط تیمی آنها را به خوبی می‌دانستیم و به همین دلیل یارگیری نفر به نفر را در دستور کار قرار دادیم که تاکتیک بسیار سختی است اما بازیکنان سپیدرود از عهده انجام آن برآمدند و تنها روی یک غفلت، پرسپولیس به گل رسید و ما حذف شدیم.
مربی سپیدرود رشت بیان کرد: به اهدافی که در نظر داشتیم دست یافتیم و در تعطیلات نیز ، روی نقاط قوت و ضعف تیم خود خیلی کار کردیم تا شرایط تیم ما بهتر شود و با توجه به نفراتی که قرار است به تیم اضافه شوند، به طور حتم سپیدرود متفاوتی را در نیم فصل دوم شاهد خواهید بود.
وی بیان کرد: سعی می‌کنیم در مدت زمان کوتاه به بیشترین هماهنگی برسیم و با توجه به اینکه در خط دفاع مشکل داشتیم، اما بازیکنانی که امروز بازی کردند و خوب ظاهر شدند ، به خصوص ابراهیمی که در سمت راست بازی کرد و با اضافه شدن نفراتی همچون پیام صادقیان، لوکا نوزادزه و میلاد شیخ سلیمانی که آسیب دیده هستند، می‌توانند به تیم کمک کنند.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران عصر پنجشنبه در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی کشور در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت سرخپوشان پایتخت با نتیجه یک بر صفر پیروز میدان شدند و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.