رئیس روابط عمومی شورای اسلامی کلانشهر رشت روز سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ارتقاء و اشتراک دانش رسانه ای در ارتباط با مدیریت شورای اسلامی رشت، بازتاب فرصت ها و تهدیدهای مدیریت شهری، ایجاد رقابت مثبت و انگیزه رسانه ای در بین فعالان حوزه رسانه، افزایش فضای حرفه ای و اخلاق رسانه ای در شهر از اهداف برگزاری این جشنواره است.
سید پیام جعفرنیا بیان داشت: تحلیل اخبار شورا و شهر و عکس خبری در زمینه های محیط زیست، فرهنگ عمومی، دیپلماسی و توسعه شهری، عمران و اقتصاد شهری و ترافیک شهری از محورهای جشنواره رسانه و مدیریت شهری در کلانشهر رشت است.
وی اظهار داشت: بخش های اصلی جشنواره شامل مقاله (سرمقاله و یادداشت)، خبر (گزارش خبری)، گزارش مکتوب (تحقیقی و تحلیلی) ، عکس خبری (گزارش تصویری) و بخش ویژه شامل آثار منتشر شده در شبکه های اجتماعی - مجازی است.
جعفرنیا درباره ضوابط و مقررات شرکت در این جشنواره بیان داشت: تمامی خبرنگاران، روزنامه نگاران و عکاسان می توانند با توجه به محورهای جشنواره آثار خود را ارسال کنند، آثار جشنواره نیز از طریق آدرس ایمیل rashtshora۵@gmail.com یا به صورت حضوری در دبیرخانه جشنواره قابل پذیرش است.
وی با بیان این که آثاری که در سال 97 در یکی از رسانه های دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده باشد، پذیرفته می شود، خاطر نشان کرد: هر فرد می تواند حداکثر سه اثر خود را در هر بخش به دبیرخانه جشنواره ارسال کند.
جعفرنیا بیان داشت: آثار ارسالی در بخش گزارش تصویری بایستی حداکثر 10 عکس در سایز 20 در 30 به صورت فایل به دبیرخانه جشنواره تحویل داده شود و کلیه مطالب حقیقی و حقوقی منتشر شده در شبکه های اجتماعی مجاز به شرکت در این جشنواره هستند.
وی مهلت ارسال آثار را تا 30 بهمن ماه جاری عنوان و خاطر نشان کرد: پس از داوری، برگزیدگان این جشنواره شانزدهم اسفندماه سال جاری تجلیل خواهد شد، ضمن این که تمامی آثار برگزیده در فصلنامه شورای اسلامی رشت منتشر و به صورت نمایشگاه شهری به نمایش در خواهد آمد.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.