علیرضا غیاثی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پروژه خط انتقال آب از پل شهدای گمنام به سبزه میدان و پروژه رینگ آب از پل شهدای گمنام تا میدان شهید قلی پور با هدف تقویت فشار شبکه توزیع آب برخی از مناطق شهر رشت در حال اجراست.
وی تصریح کرد: پروژه خط انتقال آب از پل شهدای گمنام به سبزه میدان با هدف تقویت فشار آب و ارتقاء کمی و کیفی آب مناطق رشتیان ، دانای علی ، نقره دشت ، سردار جنگل ، بلوار معلم ، سبزه میدان و قسمتی از منطقه خیابان لاکانی از خردادماه آغاز شده که تاکنون یک هزار و 500 متر از دو هزار متر لوله گذاری با مبلغ اولیه پیمان به مبلغ 15 میلیارد ریال انجام شده که این پروژه تا پایان سالجاری به اتمام می رسد.
وی با بیان اینکه پروژه اجرای قسمتی از رینگ اصلی شهر رشت از پل شهدای گمنام به میدان شهید قلی پور از دیگر پروژه های شاخص شرکت آب و فاضلاب شهری استان است، تصریح کرد: این پروژه نیز با هدف تقویت فشار آب از مخزن هوایی حمیدیان به سمت چمارسرا حدود سه هزار و 500 متر لوله گذاری و با اعتباری حدود 35 میلیارد ریال تعریف شده است.
به گفته غیاثی؛ در حال حاضر حدود دو هزار متر لوله گذاری اجرا شده که تا پایان امسال به اتمام خواهد رسید و مناطق استقامت، حمیدیان به سمت چمارسرا و سپس علی آباد، کل منطقه فاز جدید بلوار معلم و مسجد هاشمی را تحت پوشش قرار می دهد و منجر به افزایش فشار و توزیع مناسب آب در مناطق مورد نظر خواهد شد.
بیش از 453 هزار مشترک تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان هستند .
شهرستان رشت با شش بخش ، 293 روستا و 18 دهستان، دارای 930 هزار نفر جمعیت است که 60درصد آنها شهری و 40 درصد روستایی هستند.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.