به گزارس خبرنگار ایرنا این دیدار حساس و مهم عصر روز سه شنبه در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار و تیم های سایپا تهران و داماش گیلان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور رو در روی هم قرار خواهند گرفت.
تیم فوتبال داماش گیلان که تاکنون شگفتی ساز مسابقات جام حذفی کشور بوده و با وجود اینکه در رقابت های لیگ دسته دوم حضور دارد، اما توانسته به مرحله نیمه نهایی صعود کند، مترصد خلق شگفتی بزرگتری است تا بتواند به فینال این مسابقات راه یابد.
البته داماشی ها برای فینالیست شدن با مانع بزرگ و سختی همچون تیم سایپا مواجه هستند که این تیم با هدایت علی دایی، تاکنون توانسته نتایج خوبی را در فصل جاری لیگ و همچنین مسابقات جام حذفی کشور کسب کند.
با این وجود طرفداران و تماشاگران داماش گیلان انتظار دارند با توجه به میزبانی تیمشان در مرحله نیمه نهایی، این تیم بتواند از فرصت میزبانی خود سود برده و برابر حریف قدرتمندش به پیروزی برسد تا بتواند برای دومین بار فینالیست شدن مسابقات جام حذفی را تجربه کند.
تیم داماش گیلان نیر که با هدایت سیامک فراهانی توانسته در رقابت های لیگ دسته دوم نتایج خوبی را کسب کند و هدفش نیز حضور در لیگ دسته اول کشور است، امیدوارند که بتوانند با خلق یک شگفتی دیگر در فینال جام حذفی حضور یابند.
گرچه داماشی ها برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی راه دشواری را طی نکردند اما توانستند تمامی رقبای خود را شکست دهند که در این بین، پیروزی برابر تیم لیگ برتری ماشین سازی و آن هم در تبریز یکی از شگفتی های جام حذفی بود که داماش خلق کرد.
البته این تیم به جز ماشین سازی ، برابر تیم هایی همچون قشقایی شیراز ، چوکا تالش و مقاومت تهران نیز به برتری دست یافته بود که داماشی ها در دیدار با تیم های چوکا و مقاومت تهران همچون بازی با ماشین سازی ، میهمان بودند.
با توجه به اینکه داماشی ها در چهار بازی انجام داده تا رسیدن به مرحله نیمه نهایی، در سه بازی میهمان بودند، اما توانستند برابر رقبای خود به پیروزی رسیده تا با حضور در مرحله نیمه نهایی شگفتی سار این رقابت ها باشند.
به طور حتم مسئولان، کادر فنی و بازیکنان داماش گیلان با تمام قدرت در مرحله نیمه نهایی جام حذفی حضور خواهند یافت تا بتوانند شگفتی دیگری خلق و با حذف تیم سایپا تهران، به دیدار نهایی جام حذفی صعود کنند.
اما در طرف مقابل علی دایی به همراه تیم سایپا، فقط به فکر پیروزی برابر داماش و صعود به مرحله نهایی رقابت های جام حذفی کشور است تا شانس قهرمانی این مسابقات را داشته باشد.
با این وجود علی دایی به همراه تیم سایپا برابر داماش با قدرت و تمام توان خود ظاهر خواهد شد تا بتواند برابر شگفتی ساز مسابقات جام حذفی پیروز شده و با حذف این تیم، خود به فینال رقابت های جام حذفی کشور راه یابد.
تیم فوتبال سایپا تهران برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی ، در اولین دیدار خود در رقابت های جام حذفی کشور ، حریف سرسختی همچون استقلال تهران را پیش رو داشت که سرانجام توانست در ضربات پنالتی بهترین تیم مسابقات تاریخ جام حذفی کشور را مغلوب و به مرحله یک چهارم راه یاید.
یاران علی دایی در این مرحله نیز رو در روی تیم صنعت نفت آبادان قرار گرفتند که سرانجام موفق شدند در این مرحله تیم صنعت نفت را شکست دهند تا به مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور صعود کنند.
گرچه هم اینک تیم فوتبال سایپا تهران در رقابت های لیگ برتر و داماش گیلان در مسابقات لیگ دسته دوم حضور دارند، اما مسابقات جام حذفی جام شگفتی هاست و طرفداران داماش امیدوارند که این شگفتی درمرحله نیمه نهایی نیز رقم خورد تا تیم محبوب شان به فینال مسابقات راه یابد.
به طور حتم علی دایی سرمربی باتجربه تیم فوتبال سایپا تهران نیز بر این امر واقف است و حریف خود را دست کم نخواهد گرفت و با تمام توان رو در روی داماش قرار خواهد گرفت تا بتواند این حریف شمالی خود را مغلوب کند.
با توجه به این امر ، دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و سایپا تهران در مرحله نیمه نهایی جام حذفی جذاب و دیدنی خواهد بود و باید منتظر ماند و مشاهده کرد که یاران علی دایی به فینال راه می یابند تا داماشی ها تیم شگفتی ساز فصل جاری مسابقات جام حذفی، فینالیست می شوند.
در سوی دیگر جدول مسابقات جام حذفی نیز، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران در مرحله یک هشتم نهایی باید روز پنجشنبه 11 بهمن ماه در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم بروند که برنده این بازی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل تیم پدیده مشهد قرار خواهد گرفت و برنده این مسابقه نیز در نیمه نهایی رو در روی سپاهان اصفهان قرار می گیرد.
تیم فوتبال سایپا تهران تا پایان نیم فصل رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور با انجام 15 بازی و کسب 17 امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی قرار دارد و تیم فوتبال داماش گیلان نیز تا پایان هفته هفدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور با کسب 30 امتیاز در مکان دوم جدول رده بندی گروه خود قرار دارد.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.