به گزارش خبرنگار ایرنا تیم فوتبال مقاومت آستارا در دهمین بازی خانگی خود در لیگ برتر بزرگسالان گیلان (جام گیل)، با نتیجه یک بر صفر بر شهرداری رضوانشهر پیروز و صدرنشین مسابقات شد.
این مسابقه عصر یکشنبه در زمین ورزشی شهر چوبر تالش برگزار شد و نیمه اول بدون گل به پایان رسید اما در اواخر نیمه دوم، تک گل تیم آستارا را محمد مستعلی در دقیقه 81 به ثمر رساند و قضاوت دیدار بر عهده محمد رضا منصوری، حسن یوسفی صفت و فرهاد دهقان بود.
مقاومت آستارا در 19 بازی، 13 برد و شش مساوی داشته و با 45 امتیاز و بدون باخت در جایگاه نخست جدول مسابقات فوتبال جام گیل ایستاده است.
همچنین تیم دخانیات گیلان با نتیجه 2 بر یک برابر سردارجنگل گوراب زرمیخ مغلوب و نتیجه را به حریفش واگذار کرد؛ شاهین بندرانزلی و ملوان ب انزلی با نتیجه مساوی یک بر یک رضایت دادند و دیدار تیم های شهرداری ماسال و استقلال رشت نیز با نتیجه مساوی یک بر یک به اتمام رسید و تیم فوتبال شهرداری کلاچای در یک بازی برتر و پرگل با نتیجه چهار بر صفر میرزاکوچک صومعه سرا را مغلوب کرد.
در جدول رده بندی این رقابت ها ، مقاومت آستارا با کسب 48 امتیاز صدرنشین است، دخانیات گیلان با 41 امتیاز در مکان دوم قرار دارد، شهرداری بندرانزلی با 37 امتیاز در مکان سوم و سردارجنگل گوراب زرمیخ نیز با 36 امتیاز در رتبه چهارم قرار دارند.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان ، 13 تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
7285 /7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.