مازیار غلامی عصر یکشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت جریانات جنوبی در منطقه است و بر این اساس تا صبح دوشنبه شرایط برای وزش باد گرم (بعضی نقاط شدید) فراهم است.
وی خاطر نشان کرد: اواخر وقت امروز با گذر امواج ناپایدار از منطقه، بارش پراکنده باران (به ویژه در ارتفاعات و دامنه ها)، دور از انتظار نیست ولی به تدریج از فردا با ورود سامانه بارشی و سرد به منطقه روند افزایش ابر، کاهش دما، بارندگی و وزش باد(بعضی نقاط شدید) ، احتمال رعد و برق و در ارتفاعات بالا دست بارش برف تا روز سه شنبه پیش بینی می شود.
غلامی آسمان امروز را صاف تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر، بعضی نقاط وزش باد گرم (اواخر وقت شدید به ویژه ارتفاعات و دامنه ها) عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را قسمتی ابری تا ابری، بعضی نقاط وزش باد گرم(شدید) ، بتدریج بارندگی و وزش باد (اواخر وقت بعضی نقاط شدید) ، احتمال رعد و برق پیش بینی کرد.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای استان طی شبانه روز گذشته را با 18 درجه مربوط به منجیل و رودبار و کمینه دمای فردا را با چهار درجه مربوط به جیرنده ذکر کرد.
وی بیشینه دمای امروز رشت را 20 درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را نیز هفت درجه عنوان کرد.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.