اسماعیل محمدپور روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این کتاب ها با عناوین یک آسمان ابر ، خوش به حال خدا ، پرچم ، آش پشت پا ، گیسو طلا و احمد و جواد در اهواز است که از این میان کتاب خوش به حال خدا شعر نوجوان و سروده سعیده اصلاحی با تصویرگری میلاد پسندیده است.
وی اضافه کرد: یک آسمان ابر نیز مجموعه شعری با گردآوری اسماعیل محمدپور و تصویرگری ساناز زمانی است و همچنین کتاب پرچم، قصه ای برای کودکان است که توسط مجتبی صفدری تالیف شده و سیده لیلا تصویرگری آن را بر عهده داشته است.
مدیر ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان ادامه داد: آش پشت پا نیز که قصه ای برای کودکان است با نویسندگی سمیه رنجبر و تصویرگری سیده لیلا میر کشوری به پایان رسیده و منتشر شده است.
وی با اشاره به رونمایی کتاب گیسو طلا گفت: این اثر توسط مریم کیمیایی تالیف و مریم حسین جانی تصویرگری آن را انجام داده و نیز کتاب احمد و جواد در اهواز قصه ای برای نوجوانان در قالب طنز با نویسندگی وجیهه خوشحال است.
نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در استان گیلان تا 11 بهمن ماه، همه روزه از ساعت 10 تا 22 در پیاده راه فرهنگی رشت (میدان شهدای ذهاب) آماده بازدید عموم مردم است.
7296/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.