مسئول روابط عمومی باشگاه شهرداری فومن روز شنبه در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مسئولان این باشگاه برای تقویت تیم و همچنین حضور قدرتمند در ادامه مسابقات لیگ دسته دوم کشور، با پنج بازیکن جدید به توافق رسیده و با آنان قرارداد امضاء کردند.
سجاد حقدادی افزود: بر این اساس ، امیررضا غمناک ، سعید مرتضوی ، مجتبی رستمی ، محمدرضا الماسخاله و آرمین رحیم زاده با تیم فوتبال شهرداری فومن قرارداد امضاء کردند تا این تیم را در ادامه دور برگشت مسابقات لیگ دسته دو همراهی کنند.
وی بیان کرد: با توجه به حضور افشین ناظمی به عنوان سرمربی و همچنین جذب چند بازیکن جدید، امیدواریم تیم شهرداری فومن در ادامه رقابت های لیگ دسته دوم سرانجام جایگاه مناسبی را در جدول رده بندی کسب کند.
وی به دیدار آینده این تیم نیز اشاره و خاطرنشان کرد: پس از اینکه تیم شهرداری فومن هفته گذشته موفق شد تیم مس شهربابک را در خانه شکست دهد، در هفته هیجدهم این مسابقات باید روز سه شنبه هفته جاری در کرمانشاه به مصاف تیم بعثت این استان برود.
مسئول روابط عمومی باشگاه شهرداری فومن خاطرنشان کرد: این تیم تا پایان هفته هفدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور ، با کسب 23 امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی گروه دوم این مسابقات قرار دارد.
در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور ، 28 تیم در دو گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت تیم های اول هر گروه و برنده تیم های دوم به رقابت های لیگ دسته اول کشور صعود می کنند.
استان گیلان سه نماینده در رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم کشور دارد که تیم های فوتبال چوکا تالش و داماش گیلان در گروه اول و تیم شهرداری فومن در گروه دوم این دوره از رقابت ها حضور دارند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.