رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این مسابقات که با عنوان جام نشاط روز جمعه پنجم بهمن در تهران پایان یافت، بانوان گیلانی موفق به کسب 2 عنوان قهرمانی، یک مقام نایب قهرمانی و یک مقام سومی شدند.
محسن سترگی افزود: در جریان این رقابت ها و در بخش مسابقات انفرادی ، در رده سنی زیر 12 سال تبسم ثابت مبرهن طلب از استان گیلان موفق شد عنوان قهرمانی و مقام نخست این رده سنی را به خود اختصاص دهد.
وی ادامه داد: همچنین در رده سنی 18 الی 30 سال ، فاطمه ستوده ورزشکار شایسته گیلانی مقام نایب قهرمانی و مدال نقره را کسب کرد و غزاله رییس اوژن دیگر تکواندوکار بانوی گیلانی در این رده موفق به کسب مقام سوم شد.
وی اضافه کرد: همچنین در رقابت های پومسه بخش ابداعی رده سنی 18 الی 30 سال، فاطمه ستوده با درخشش خود توانست مدال طلا و مقام قهرمانی این وزن را کسب کند تا دومین مقام خود در این مسابقات را نیز تصاحب کند.
رئیس هیات تکواندو استان گیلان خاطرنشان کرد: دیدارهای مرحله پایانی لیگ دسته ‌یک پومسه بانوان کشور با حضور 200 پومسه ‌رو در سه بخش انفرادی، تیمی و ابداعی در خانه تکواندو ایران در تهران برگزار شد.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.