سرپرست هیات بسکتبال گیلان روز شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم بسکتبال نوجوانان خانه بسکتبال رشت نماینده گیلان در مرحله برگشت دور اول رقابت های نوجوانان کشور با درخشش خود به دو پیروزی و یک شکست دست یافت و جواز حضور در مرحله دوم این مسابقات را بدست آورد .
محمد رفیعی ادامه داد: بر این اساس تیم بسکتبال نوجوانان خانه بسکتبال رشت در دور برگشت مرحله اول رقابت های لیگ نوجوانان کشور در شهر قدس تهران به مصاف رقبای خود رفت که در نهایت برابر تیم های تیوا نظرآباد و مهرام شهرقدس به برتری رسید و مقابل تیم قدرتمند نامی نو اصفهان متحمل شکست شد.
وی بیان کرد: با توجه به نتایج کسب شده، تیم بسکتبال نوجوانان خانه بسکتبال رشت در پایان دور برگشت این مسابقات همانند دور رفت پس از تیم نامی نو اصفiان در رتبه دوم گروه خود قرار گرفت و به همراه این تیم به مرحله دوم مسابقات لیگ نوجوانان کشور راه یافت.
در رقابت های لیگ بسکتبال نوجوانان پسر کشور، تیم های حاضر در هشت گروه به صورت رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که در نهایت دو تیم برتر هر گروه، به مرحله دوم صعود خواهند کرد.
مرحله دوم رقابت های بسکتبال لیگ نوجوانان پسر کشور نیز با حضور 16 تیم برگزار می شود که تیم های حاضر در این مرحله، در چهار گروه با هم رقابت می کنند.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.