عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت از تلاش مجموعه مدیریت شهری برای به روز رسانی حقوق معوقه نیروهای حجمی پیش از سال نو و همچنین تامین اعتبار بن شب یلدا طی هفته پیش رو خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت از تلاش مجموعه مدیریت شهری برای به روز رسانی حقوق معوقه نیروهای حجمی پیش از سال نو و همچنین تامین اعتبار بن شب یلدا طی هفته پیش رو خبر داد.

محمدحسن علیپور با بیان اینکه با موافقت شورا کارت هدیه‌ای به مناسبت شب یلدا برای نیروهای حجمی شهرداری رشت در نظر گرفته شد، اظهار داشت: متاسفانه به دلیل تنگناهای مالی و مشکلات اقتصادی متعدد، این پرداخت به تاخیر افتاد اما با پیگیری هایی که انجام شد، مسئولان مربوطه در شهرداری از تامین اعتبار بن شب یلدای نیروهای حجمی و پرداخت آن طی هفته پیش رو خبر دادند. 

وی افزود: پرداخت حقوق معوقه نیروهای حجمی و حقوق کارکنان در حوزه های مختلف شهرداری از مهم ترین علل به تاخیر افتادن اهدای کارت های هدیه شب یلدا بوده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: به نظر می رسد درآمدهای شهرداری رشت در ماه های بهمن و اسفند وضعیت مناسب‌تری نسبت به ماه های اخیر داشته باشد و به همین دلیل امیدوارم پیش از آغاز سال نو حقوق تمامی کارکنان شهرداری به روز رسانی شود و مسئولان مربوطه نیز در تلاشند تا این امر محقق شود.

محمد حسن علیپور با تاکید بر اینکه پرداخت حقوق و مزایای پاکبانان، کارکنان فضای سبز و تمامی نیروهای حجمی شهرداری رشت همواره باید در اولویت پرداخت ها قرار داشته باشد اذعان داشت: خوشبختانه سرپرست شهرداری و مدیر مالی این مجموعه نیز به این موضوع اعتقاد دارند و توان خود را برای بهبود شرایط کاری پرسنل به کار بسته اند. 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.