به گزارش خبرنگار ایرنا در این مسابقه که پنجشنبه شب در سالن تختی مجموعه ورزشی شهید عضدی رشت برگزار شد، تیم فوتسال هنرمندان گیلان با نتیجه شش بر پنج برابر ستارگان هنر ایران به برتری دست یافت.
این مسابقه برای کمک به کودکان سرطانی و با عنوان زنده یاد سیدمصطفی رضازاده اسطوره رزمی گیلان و ایران برگزار شد که در نهایت عواید حاصل از این دیدار دوستانه برای خرید یک دستگاه پلاکت خونگیری برای بیماران سرطانی در استان گیلان اختصاص یافت.
علی لهراسبی ، مجتبی پوربخش ، احمد محمدی ، نیما نکیسا ، محمد عیوضی ، محمدرضا مهدوی ، مهدی شیری ، علی عبدالمالکی و هومن جوادی از بازیکنان تیم فوتسال ستارگان هنر ایران بودند که علی لهراسبی ، مهدی شیری و محمدرضا مهدوی در جریان این بازی دوستانه و خیرخواهانه موفق به گلزنی شدند.
همچنین منوچهر حقیقی ، محمد احمدزاده کاپیتان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران ، علی تیغ نورد ، داود حق پناه، جاسم ویشکاهی قهرمان اسبق کاراته جهان ، بیژن مجرد، سعید علیپور ، امیر خوشکلام ، رضا نیک نظر، نوید یحیایی، صادق حسنی و یاسر حمیدی اعضای تیم فوتسال هنرمندان گیلان را تشکیل می دادند که نوید یحیایی ، محمد احمدزاده ، صادق حسنی و رضا نیک نظر در این بازی دوستانه فوتسال گلزنی کردند.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان در حاشیه برگزاری این مسابقه گفت: در استان فقط سه دستگاه پلاکت خونگیری وجود دارد که با خرید یک دستگاه دیگر از عواید حاصل این بازی دوستانه و خیرخواهانه، تا حدی مشکلات بیماران سرطانی مرتفع خواهد شد.
مریم بخشی افزود: مرحوم رضازاده که این دیدار دوستانه با عنوان گرامیداشت وی برگزار شد ، مربی ارزشمند رشته های رزمی بود که حین کمک به مصدومان یک حادثه تصادف خود دچار سانحه شد و به دیار باقی شتافت.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.