به گزارش خبرنگار ایرنا سید محمد احمدی روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری استان همچنین بر توسعه دولت الکترونیک ، مستند سازی اموال و امکانات سازمان ها و دستگاه ها و برنامه جامع اصلاح نظام اداری تاکید کرد.
وی خاطر نشان کرد: برنامه جامع اصلاح نظام اداری ابلاغیه رئیس جمهوری و مورد تاکید در راستای اجرای این دستورالعمل است و بایستی تا سال 99 به آن برسیم از این رو، به طور مستمر عملکرد دستگاه ها پایش و رصد می شود.
** تمهیدات لازم برای نوروز امسال با حساسیت بیشتری دنبال شود
فرمانده نیروی انتظامی گیلان نیز در این جلسه با اشاره به ماه های پایانی سال و نزدیک شدن به سال نو گفت: امسال نیاز به دقت بیشتری در خدمات رسانی به مردم وجود دارد.
سردار محمدرضا اسحاقی افزود: مصوبه های ستاد تنظیم بازار باید اعمال و قیمت ها در بازار کنترل شود.
وی اتمام پروژه های نوروزی به ویژه پروژه های شهری را قبل از ورود گردشگران به استان مورد تاکید قرار داد و گفت: همچنین بایستی پرداخت حقوق کارگران در اولویت باشد.
سید محسن حسینی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان نیز از بهره برداری 19پروژه در قالب آبرسانی شهرها، توسعه و اصلاح شبکه آب و توسعه تاسیسات این شرکت و تجهیز دو حلقه چاه با اعتبار 86 میلیارد ریال خبرداد.
مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز از بهره برداری سه طرح عمرانی شامل دو استخر ورزشی در سیاهکل و ماسال و یک سالن ورزشی طی ایام الله دهه فجر در استان خبر داد.
مریم بخشی همچنین با اشاره به پیش بینی برگزاری افزون بر دو هزار و 500 برنامه در رشته های مختلف ورزشی افزود: اعزام از رشته های مختلف ، میزبانی کارآفرینی ، میزبانی بزرگترین مسابقات شطرنج (جام ستارگان) و تورنمنت بین المللی کاسپین از جمله برنامه های پیش بینی شده اداره کل ورزش و جوانان طی دهه فجر است.
جلسه شورای اداری به ریاست مصطفی سالاری استاندار گیلان امروز (پنجشنبه) در رشت برگزار شد.
7296 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.