به گزارش خبرنگار ایرنا، آرزو عباس زاده روز پنجشنبه در جلسه کتابداران در کتابخانه شهید نشاطی آستارا گفت: ترویج آرمان های انقلاب به خصوص در بین نوجوانان و جوانان با برنامه های کتابخوانی، از هدف های اداره کتابخانه های آستاراست.
وی با اشاره به آغاز تزیین کلاس های مدارس بمناسبت دهه فجر، از دانش آموزان خواست با عکاسی از فضای کلاس و تحویل آن به اداره ارشاد یا کتابخانه شهید نشاطی، در مسابقه 40 عکس انقلاب شرکت کنند.
وی بیان کرد: از بین آثار دریافتی، 40 عکس بمناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی برگزیده و در 13 بهمن ماه در قالب نمایشگاهی در گالری معراج اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا به نمایش گذاشته خواهد شد.
عباس زاده ادامه داد: مسابقه انشاء انقلاب در مدارس، برپایی نمایشگاه کتاب در چهار کتابخانه، نشست کتابخوان حوزه علمیه و عضویت رایگان در کتابخانه ها از برنامه های شاخص فرهنگی در دهه فجر است.
رئیس کتابخانه عمومی آستارا گفت: امسال شهرداری آستارا 150 میلیون و شهرداری لوندویل 10 میلیون ریال از نیم درصد درآمد خود را به حساب انجمن کتابخانه ها واریز کردند.
چهار باب کتابخانه آستارا یک هزار و 500 متر مربع مساحت، 45 هزار جلد با 38 هزار عنوان کتاب و 2 هزار نفر عضو فعال دارند.

** طرح چهارشنبه ها، بسیج، مسجد و نماز در آستارا آغاز شد
سرهنگ جهانبخش آرمان فرمانده سپاه آستارا روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این طرح از روز گذشته برای اقامه نماز جماعت توسط بسیجیان در روزهای چهارشنبه در مساجد محلات خود اجرا می شود.
وی افزود: در بیشتر مساجد در تمام روزها نماز جماعت برپا می شود اما این طرح با هدف گرایش جوانان به مساجد و اقامه نماز جماعت اجرا می شود.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و دارای 87 مسجد است.
7105 / 7124 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.