به گزارش خبرنگار ایرنا ، عصر چهارشنبه در جریان این رقابت ها در شش بازی انجام شده ، 27 گل به ثمر رسید تا این هفته پرگل ترین دیدارهای خود را در لیگ جوانان استان گیلان تجربه کند.
در یکی از دیدارهای انجام شده و پرگل این رقابت ها ، تیم های فوتبال جوانان شهرداری تولمشهر و نصر رشت رو در روی قرار گرفتند که در نهایت تیم فوتبال جوانان نصر رشت با نتیجه شش بر 2 حریف خود را شکست داد.
در سایر بازی های برگزار شده نیز ، تیم های فوتبال جوانان شهرداری رشت و شهدای نویر بندرانزلی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه مساوی یک بر یک خاتمه یافت و تیم فوتبال جوانان شهرداری ماسال نیز با نتیجه 2 بر یک سرخپوشان لاهیجان را شکست داد.
اما در پرگل ترین بازی این هفته ، تیم های فوتبال جوانان بنادر و دریانوردی بندرانزلی و ملوان جوان رشت رو در روی هم قرار گرفتند که تیم بنادر و دریانوردی انزلی در یک بازی یک طرفه با نتیجه عجیب 10 بر صفر حریف خود را شکست داد تا پرگل ترین دیدار پرگل ترین هفته لیگ جوانان گیلان را رقم بزند.
همچنین در سایر بازی های برگزار شده از هفته پانزدهم، تیم فوتبال جوانان ایرانمهر رشت با نتیجه 2 بر یک برابر شهرداری فومن پیروز شد و در دیگر دیدار حساس این رقابت ها ، تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت موفق شد با نتیجه یک بر صفر سرخپوشان رشت را مغلوب کند.
در جدول رده بندی این رقابت ها و تا پایان هفته پانزدهم ، تیم فوتبال جوانان بندر و دریانوردی بندرانزلی با کسب 35 امتیاز صدرنشین است، تیم فوتبال شهدای نویر انزلی با کسب 33 امتیاز در مکان دوم قرار دارد و تیم فوتبال جوانان سپیدرود رشت نیز با کسب 32 امتیاز سوم است.
در رقابت های فوتبال لیگ برتر جوانان باشگاه های استان گیلان ، 12 تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.