اسفدیار ضیائی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: 18 برگزیده، شایسته تقدیر و دریافت لوح افتخار، سهم کانون استان گیلان در هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی آفرینش اداره‌کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شد.
وی اظهار داشت: بیش از 300 کودک و نوجوان عضو مراکز فرهنگی‌ هنری کانون کشور در این دوره از دوسالانه هنرهای تجسمی در رشته‌ها و رده‌های مختلف سنی 4 تا 18 سال موفق به دریافت رتبه‌های برگزیده، دیپلم افتخار و لوح تقدیر شدند که 18 نفر از استان گیلان است.
ضیائی اظهار داشت: در رشته‌ سفال‌گری و در گروه سنی 7 تا 9 سال، آراد جهانسوز از مرکز فرهنگی هنری رودسر و در گروه سنی 13 تا 18 سال آیلین اثنی عشری از مرکز لنگرود، به عنوان برگزیده این رشته انتخاب شدند و سوگند مسافر و فاطمه رحیم‌پرور نیز دیپلم افتخار گروه سنی 13 تا 18 سال را به خود اختصاص دادند.
وی خاطر نشان کرد: ابوالفضل پیمانی و محمدصدرا حیدری از مرکز لاهیجان، بیتا رجب‌زاده و درسا حسین‌زاده از کانون رودسر، آتوسا جمشید‌پور از مرکز مجتمع رشت و آنیسا پرحلم از مرکز فرهنگی هنری شماره 2 کانون رشت نیز به عنوان اعضای شایسته تقدیر گروه سنی 10 تا 12 سال رشته سفال‌گری معرفی شدند.
ضیائی اضافه کرد: در رشته‌ هنرهای بومی و سنتی (عروسک) و در گروه سنی 7 تا 9 سال، حلما بابازاده از مرکز املش، به ‌عنوان برگزیده انتخاب‌ شد و دیپلم افتخار این رشته در گروه سنی 10تا12سال به امیرجواداکبری از مرکز شماره 2 کانون بندرانزلی اختصاص داده شد.
وی اضافه کرد: فاطمه نوروزی عضو مرکز فرهنگی هنری شفت، در گروه سنی 7 تا 9سال در رشته‌ هنرهای بومی و سنتی (صنایع دستی)، عنوان برگزیده را به خود اختصاص‌ داد و دیپلم افتخار گروه سنی 13 تا 18 سال این رشته نیز به یکتا رحمتی، از مرکز فرهنگی هنری مجتمع رشت تعلق گرفت.
وی خاطر نشان کرد: در رشته‌ نقاشی گروه سنی 7 تا 9 سال، زهرا چرزه و آتنا صفوتی به ترتیب از مرکز فرهنگی هنری شماره 2 کانون بندرانزلی و لاهیجان شایسته دریافت لوح سپاس شدند.
بیش از 50 هزار کودک و نوجوان در مراکز فرهنگی هنری کانون استان عضو هستند.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.