به گزارش خبرنگار ایرنا حمید رضایی عصر دوشنبه در مراسم معارفه بخشدار جدید مرکزی فومن، بر ضرورت جلب مشارکت شوراها و دهیاران بخش مرکزی در جهت پیشبرد امور تاکید کرد و افزود: طی مدت بیش از صد روز سرپرستی بنده در این بخش تلاش شد تا امور اولویت دار انجام شده و کارها رتق و فتق شود.
رضایی با بیان اینکه خوشبختانه بخشدار جدید از چهره های مردمی و خانواده معظم شهداست، اظهار کرد: در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب قرار داریم و یکی از مهمترین اهداف انقلاب خدمت به مردم به ویژه روستائیان بوده و باید در این راستا گام برداریم.
رضایی با بیان اینکه باید قانون و ضوابط سرلوحه امور قرار گیرد، متذکر شد: فارغ از گرایش های سیاسی باید تلاش کنیم رضایت مردم جلب شود.
شاهین علیزاده معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری شهرستان فومن نیز در این نشست، بر لزوم همکاری بخشداری و شوراهای بخش مرکزی با بخشدار جدید تاکید کرد و افزود: حل مشکلات بدون همکاری و همیاری با دیگر مسؤولان میسر نیست.
علیزاده با اشاره به انباشت مشکلات از دوران گذشته اظهار کرد: مردم به عنوان ولی نعمت مسوؤلان مطالبات به حقی دارند و اگر خدماتی نیز انجام دهیم آنها قدردان و قدرشناس هستند.
در پایان این مراسم عبدالحسین ترابی به عنوان بخشدار مرکزی فومن معرفی شد.
فومن با دو بخش مرکزی و سردادرجنگل، در 25 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.