به گزارش خبرنگار ایرنا جمشید مهدوی روز دوشنبه در جلسه هماهنگی طرح حفظ قرآن در اداره ارشاد آستارا بیان کرد: این افراد جزء های 10، 20، 30 و کل قرآن را حفظ هستند و امسال کلاس های حفظ قرآن، با شرکت 420 نفر به مدت 10 ماه در مساجد، مدارس و حرم امام زادگان آستارا برگزار شد.
وی افزود: متقاضیان از طریق سایت جامع حفظ و قرائت قرآن به نشانی www.iranquran.ir یا با مراجعه به اداره اوقاف آستارا تا پنجم بهمن ماه در آزمون حفظ قرآن نام نویسی کنند.
شاپور تشرینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا هم گفت: آزمون کتبی این طرح در روز 9 اسفند در مدرسه خاتم النبیاء و آزمون شفاهی از 11 تا 16 اسفندماه در آستان امام زادگان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: این طرح بعد از فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 تا 15 میلیون حافظ قرآن، برای ششمین سال در آستارا برگزار می شود و افزایش حافظان کلام وحی پیگیری می شود.
سجاد موسوی مدیر آموزش و پرورش آستارا هم گفت: به افرادی که در آزمون کتبی طرح حفظ قرآن امتیاز بالای 70 کسب کنند، گواهینامه مهارت صادر خواهد شد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است و 17 هزار دانش آموز در مدارس آن تحصیل می کنند.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.