رئیس هیات شطرنج استان گیلان روز دوشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفدهمین دوره رقابت های شطرنج بین المللی جام کاسپین (خزر) از روز 23 بهمن ماه سال جاری در منطقه آزاد انزلی آغاز خواهد شد.
کیومرث بیات افزود: این مسابقات با حضور زبده ترین شطرنجبازان ایرانی و همچنین شطرنجبازان معروف کشورهای صاحب نام این رشته ورزشی برگزار می شود که تاکنون بیش از 200 شطرنجباز از ایران و 20 کشور خارجی برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی و ثبت نام کردند.
وی ادامه داد: بر این اساس علاوه بر حضور زبده ترین شطرنجبازان ایران ، شطرنجبازانی از کشورهای جمهوری آذربایجان، ارمنستان ، افغانستان ، بلغارستان ، چین ، کرواسی ، اسپانیا و گرجستان برای حضور در این رقابت ها اعلام آمادگی کردند.
وی بیان کرد: همچنین شطرنجبازان کشورهای هندوستان ، روسیه ، عراق ، قزاقستان ، مالزی ، هلند ، پاکستان ، فیلیپین ، سریلانکا، ترکمنستان ، اوکراین و ازبکستان دیگر شرکت کنندگان در هفدهمین دوره مسابقات بین المللی شطرنج جام کاسپین(خزر) هستند.
رئیس هیات شطرنج گیلان خاطرنشان کرد: هر ساله استان گیلان میزبان برگزاری این دوره از رقابت ها است که خوشبختانه از این مسابقات استقبال خوبی می شود و علاوه بر اینکه از لحاظ تعداد شرکت کنندگان این مسابقات در جایگاه ویژه ای قرار دارد، از لحاظ کیفی نیز در سطح بسیار بالایی برگزار می شود.
بیات اظهار کرد: هفدهمین دوره مسابقات شطرنج بین المللی جام کاسپین (خزر) با حضور شطرنجبازان بانو و آقا و در جداول مختلف از روز 23 بهمن به مدت هشت روز در منطقه آزاد بندرانزلی گیلان برگزار می شود و در پایان نیز به شطرنجبازان برتر هر جدول ، علاوه بر اهدای حکم قهرمانی ، جوایز ارزنده نقدی نیز اهداء می شود.
7285 /6030
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.