به گزارش خبرنگار ایرنا در جریان این رقابت ها ، تیم شطرنج باشگاه پیشگام (الف) با نتیجه سه و نیم بر نیم تیم قلعه تولمات را شکست داد و بازی تیم های شطرنج پیشگام قلعه (الف) با هیات شطرنج آستارا با نتیجه مساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.
در سایر دیدارهای برگزار شده نیز تیم صدف رامسر با نتیجه سه بر یک برابر شهدای بازکیاب گوراب لاهیجان به برتری رسید ، تیم شهرداری املش با نتیجه سه و نیم بر نیم هیات شطرنج شلمان را مغلوب کرد و دیدار تیم های شطرنج نظام مهندسی گیلان و زنده یاد عرفان جماعتی فومن با نتیجه مساوی 2 بر 2 به پایان رسید.
همچنین در دیگر بازی های برگزار شده از هفته هشم این رقابت ها تیم پاسارگاد لنگرود با نتیجه چهار بر صفر تیم کارکنان منطقه آزاد بندرانزلی را شکست داد و باشگاه پیشگام قلعه (ب) با نتیجه سه بر یک باشگاه شطرنج نخبگان (ب) را شکست داد.
در سایر رقابت های انجام شده نیز تیم های شطرنج آبفای گیلان و شهرداری خشکبیجار با نتیجه مشابه سه بر یک به ترتیب برابر باشگاه شطرنج پیشگام (ب) و نوشینه چای لنگرود به برتری رسیدند، باشگاه شطرنج نخبگان (الف) با نتیجه سه بر یک تیم شطرنج آب منطقه ای گیلان را مغلوب کرد و دیدار تیم های شطرنج سازمان نظام مهندسی لاهیجان با کانون شطرنج رودسر با نتیجه مساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.
همچنین تیم های شطرنج آبفای گیلان (ب) و باشگاه همایون توفیقی با نتیجه مشابه سه بر یک برابر تیم های شطرنج برق منطقه ای گیلان و باشگاه شطرنج کیش به برتری دست یافتند ، تیم شطرنج فلکرو لاهیجان با نتیجه دو و نیم بر یک و نیم جوانان شهرداری خمام را مغلوب کرد و تیم شهدای سراوان با نتیجه چهار بر صفر برابر باشگاه شطرنج نوین (ب) پیروز شد.
در جدول رده بندی این رقابت ها و تا پابان هفته هشتم، تیم شطرنج باشگاه پیشگام قلعه (الف) در صدر جدول قرار دارد، باشگاه شطرنج پیشگام (الف) دوم است ، تیم های صدف رامسر و شهدای بازکیاب گوراب لاهیجان نیز به ترتیب در مکان های سوم و چهارم قرار دارند.

**کلاس ارتقای داوری فوتبال بانوان در رشت برگزار شد
مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان در مورد برپایی این کلاس داوری در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کلاس ارتقای داوری درجه سه به درجه 2 رشته فوتبال ویژه بانوان و در بخش تئوری برگزار شد و 18 بانوی داور فوتبال استان که دارای مدرک داوری درجه سه بودند، حضور داشتند.
علیرضا وهابی افزود: در این دوره که در سالن ورزشی کارگران رشت برگزار شد، صغری محمدی به عنوان مدرس حضور داشت و جدیدترین شیوه داوری فوتبال را به بانوان حاضر آموزش داد.
2007/7285
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.