معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت عصر یکشنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: یک مورد آتش سوزی خانه ویلایی صبح امروز به مرکز ستاد فرماندهی 125 آتش نشانی اطلاع داده شد که با دریافت این خبر بلافاصله 10 دستگاه خودروی اطفایی و آبرسان به همراه 31 آتش نشان و افسر ارشد آتش نشانی به محل حادثه در خیابان شهدا اعزام شدند.
شهرام مومنی اظهار داشت: به محض رسیدن آتش نشانان شعله های آتش از سقف خانه ویلایی مشاهده شد که با توجه به نبود دیوار آتش بر و سقف های بهم پیوسته حریق به سرعت به سقف های همجوار پیشروی داشت اما آتش نشانان بلافاصله نسبت به مهار و اطفای آتش سوزی اقدام کردند.
وی با بیان این که علت و میزان خسارت وارده در این آتش سوزی در دست بررسی است، خاطر نشان کرد: در این آتش سوزی یک باب خانه ویلایی به همراه قسمت هایی از دو باب منزل مسکونی همجوار دچار آسیب و خسارت شدند.
معاون عملیات سازمان آتش نشانی رشت درباره آتش سوزی امروز (یکشنبه) یک خودرو پژو 206 در این کلانشهر بیان داشت: این حادثه نیز امروز به مرکز ستاد فرماندهی ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد و سه آتش نشان به همراه یک دستگاه خودروی اطفایی برای مهار آتش به محل حادثه در خیابان سعدی اعزام شدند.
وی علت حادثه را اتصال در سیستم سیم کشی برق از ناحیه موتور عنوان و اضافه کرد: آتش نشانان با توجه به ایمن سازی محل حادثه سریعا نسبت به مهار و اطفای کامل آتش اقدام کردند.
بر اساس آخرین آمار، 14 ایستگاه آتش نشانی در رشت فعال است.
7286/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.