به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله رسول فلاحتی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری رودسر، با اشاره به سابقه تاریخی این شهرستان و نیز تقدیم 700 شهید، دو هزار جانباز و نیز مدافعان حرم بیان داشت: خدمت به مردم، خدمت به ارزش های اسلامی است و مسئولان در تمام کارها با هم مشارکت داشته و مددکار باشند.
وی همچنین به وقوه سیل در این شهرستان اشاره و بر لزوم بازسازی مسیرهای آسیب دیده از سیلاب تاکید کرد و افزود: مسئولان در اجرای پروژه ها استحکام را مد نظر داشته باشند.
امام جمعه رشت با اشاره به اینکه کشاورزان مطالباتی دارند، خاطرنشان کرد: فرهنگ بیمه محصولات کشاورزی هنوز نهادینه نشده و این امر مشکلاتی را برای کشاورزان ایجاد کرده است.
آیت الله فلاحتی توجه به نیاز کشاورزان را سبب جلوگیری از تغییر کاربری اراضی و مهاجرت به شهرها عنوان کرد و یادآور شد: بیکاری یکی از گلایه های مردم از مسئولان است.
وی ادامه داد: مدیران به زیرمجموعه های خود بسپارند، با مردم برخورد اخلاق مدارانه داشته باشند و مشکلات را به طور عاقلانه با جامعه در میان بگذارند.
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه امیدوارم سد رودسر سریع تر به بهره برداری برسد، تصریح کرد: آب سد رودسر در تامین آب مورد نیاز منطقه تاثیرگذار است.
وی تشکیل اتاق اندیشه ورز را در پیشرفت و تعالی اداره ها را مهم دانست و بیان کرد: اگر به اولویت ها توجه کنند بسیاری از رنج های شهرداری ها کاهش پیدا می کند.
امام جمعه رشت با تاکید بر پیگیری خانه عالم توسط فرمانداری رودسر خاطرنشان کرد: تمام مشکلات اقتصادی جامعه را دولت به تنهایی نمی تواند برطرف کند و خیّران دوست دارند در حل مشکلات مشارکت داشته باشند.
آیت الله فلاحتی به ایجاد مانع برای سرمایه گذاران توسط برخی از افراد تنگ نظر اشاره کرد و یادآور شد: از سرمایه گذارانی که به دنبال ویرانگری نیستند باید استفاده کرد.
شهرستان رودسر با چهار بخش مرکزی، رحیم اباد، کلاچای و چابکسر در 75 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان واقع است.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.