به گزارش خبرنگار ایرنا آیت الله رضا رمضانی عضو مجلس خبرگان رهبری شامگاه شنبه در این آئین گفت: دشمن همواره با توطئه و مانع تراشی در مسیر حرکت انقلاب اسلامی ظاهر شده و شهدای عزیز با تقدیم جان خود از کشور حفاظت کرده اند.
وی افزود: مردم کشور ما در طول انقلاب اسلامی همواره پشتیبان ولایت فقیه و دستاورد های نظام اسلامی بوده اند و همین حضور ملت در صحنه های مختلف انقلاب موجب عصبانیت دشمنان شده است.
وی با اشاره به تحرکات دشمنان در بعد رسانه ای افزود: امروز مافیای رسانه ای در جهان عرصه را بر جوامع بشری و دین مبین اسلام تنگ کرده و با استفاده از ابزار رسانه در مسیر توسعه عدالت سنگ اندازی می کنند.
این عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران با هدف پیاده کردن اهداف دین مبین اسلام در کشور ما شکل گرفته و دشمنان با همه توان سعی در به انحراف کشاندن اهداف این انقلاب داشتند و در این مسیر از هیچ تلاشی فرو گذار نکردند ولی امروز شاهد شوکت و عظمت انقلاب اسلامی در آستانه چهلمین سال پیروزی آن هستیم .
وی در ادامه گفت: حفظ منافع نظام مهمترین هدف ماست و باید وضعیت اقتصادی مردم و جامعه بهبود یابد و مردم از وضعیت موجود گله مند هستند و مدیریت امور اقتصادی بعنوان یک راهبرد در دستور کار مسئولان قرار گیرد.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و 136 شهید گلگون کفن تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کرده و دارای 360 جانباز و 33 آزاده سرافراز است.
7293/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.