به گزارش خبرنگار ایرنا، این مسابقه عصر شنبه در زمین ورزشی شهدای سیبلی آستارا برگزار شد و در نیمه اول تیم آستارا یک گل زد و در نیمه دوم، تیم میهمان گل عقب افتاده را جبران کرد و شهرداری آستارا دو گل دیگر به ثمر رساند و در وقت اضافه نیمه دوم، تیم اردبیل دو گل از روی نقطه پنالتی وارد دروازه میزبان کرد.
دو بازیکن شهرداری آستارا در دقایق پایانی با دریافت کارت قرمز اخراج و از بازی بعدی تیم خود محروم شدند و قضاوت دیدار بر عهده قابل قراملکی، جلیل بنی هاشم و حجت حیدری فر از استان آذربایجان شرقی بود.
گل های آستارا را مبین رضاپور دقیقه 16، ابراهیم بزرگی دقیقه 71 و رضا فخری دقیقه 85 و گل های اردبیل را رامین خلیل پور دقیقه 49 و رضا مقدم دقایق 96 و 98 به ثمر رساندند.
تیم شهرداری آستارا در گروه اول مسابقات لیگ دسته سوم کشور با 10 امتیاز در جایگاه نخست قرار دارد و در بازی بعدی ، پنجم بهمن ماه مهمان موکریان مهاباد خواهد بود.
بازی های مرحله دوم مسابقات فوتبال لیگ دسته سوم ایران در قالب سه گروه 10 تیمی و به صورت رفت و برگشت برگزار می شود و تیم های اول و دوم هر گروه به صورت مستقیم به لیگ دسته دوم کشور صعود خواهند کرد.
شهرستان بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان واقع و سه هزار و 500 ورزشکار در آن ساماندهی شده است.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.