معاون خدمات شهری شهرداری رشت از برگزاری فراخوان ارائه طرح و ایده های مرتبط با عید نوروز و مسافران توسط شهروندان خبر داد .

به گزارش ایلنا از رشت، جلسه استقبال از بهار با حضور علی مقصودی معاون خدمات شهری، محمدباقر بشردانش مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری، مجتبی شهرستانی مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری، سجاد محجوب مدیرعامل سازمان زیبا و منظر شهری و معاونین خدمات شهری مناطق پنچگانه شهرداری رشت در دفتر معاونت خدمات شهری شهرداری برگزار شد.

در این جلسه علی مقصودی با برشمردن برنامه های شهرداری جهت استقبال از مهمانان و گردشگران نوروزی اظهار داشت: هر سال قبل از شروع سال نو شهرداری رشت با اتخاذ تدابیر مناسب و برنامه ریزی های اجرایی اقدامات ویژه ای در راستای جلب رضایت شهروندان و گردشگران و همچنین زیباتر شدن شهر انجام می دهد.

وی بر بکارگیری از همه امکانات و نیروهای موجود در مناطق جهت آماده سازی شهر قبل از شروع سال جدید تاکید و تصریح کرد:هر سال شهر رشت شاهد حضور گردشگر و مسافر از اقصی نقاط کشور است که می‌بایست با بکارگیری و برنامه ریزی‌های لازم و همچنین زیباتر کردن چهره شهر ایام شادی را برای این عزیزان فراهم کنیم.

معاون خدمات شهری شهرداری رشت از برگزاری فراخوان ارائه طرح و ایده های مرتبط با عید نوروز و مسافران توسط شهروندان خبر داد و گفت: در این فراخوان از طراحان، هنرمندان و متخصصان دعوت بعمل می آید تا کلیه آثار خود را به سازمان سیما و منظر شهرداری واقع در میدان فرهنگ، خیابان پرستار ارائه دهند.

وی همچنین پاکسازی محلات، رودخانه ها، تالاب عینک، خیابان های ورودی- خروجی شهر از زباله و نخاله را، جمله این اقدامات عنوان کرد و گفت: هرچند پاکسازی شهر هر روز و به صورت ۲۴ ساعته انجام می پذیرد ولی تاکید بر پاکسازی ویژه از هرگونه آلودگی اعم از حذف زواید بصری، نظافت سرویس بهداشتی های عمومی مربوط به مساجد و شوارع عام و پارکها می باشد.

مقصودی رنگ آمیزی جداول و پایه های تابلوهای روشنایی و نامگذاری معابر، ترمیم جداول شکسته در رفیوژ میانی- حاشیه خیابان ها و پارک ها، ترمیم و تعویض علائم معیوب ترافیکی و تابلوهای راهنمایی هدایت مسیر مسافران، ترمیم و افزایش نقاشی های دیوار شهری، تعمیر و رنگ آمیزی لوازم ورزشی، لکه گیری و ترمیم آسفالت معابر را از دیگر اقدامات مهم این جلسه عنوان و اظهار کرد: همواره تاکید بر ارائه خدمات بهتر و در شان شهروندان و مسافران می باشد چرا که یقیناً رشت لایق بهترین ها هست. 

وی ساخت و نصب المان های نوروزی و بومی در سطح مناطق پنچ گانه را از دیگر اقدامات مهم این حوزه دانست و اظهار کرد: ساخت و نصب المان‌های مرتبط با تداعی کردن جنبه‌ های مختلف شهر از جمله بعد هویت فرهنگی و هنری اجرا خواهد شد.

معاون خدمات شهری گفت: در حوزه اطلاع رسانی و راهنمایی گردشگران نیز بروشورهای حاوی اطلاعات گردشگری شهر رشت چاپ و در اختیار مسافران قرار خواهد گرفت.

در پایان وی خواستار همکاری بیشتر معاونین خدمات شهری شد و اظهار داشت: تا پایان سال جلسات متعدد دیگری در این خصوص برگزار خواهد شد تا بی هیچ دغدغه ای به استقبال از نوروز برویم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.