رئیس فدراسیون ورزش های همگانی شامگاه پنجشنبه در مورد افتتاح این سامانه به خبرنگار ایرنا گفت: این پورتال هم اینک در سه استان گیلان ، البرز و قزوین به صورت آزمایشی فعال است و از حدود دو ماه دیگر برای همه استان ها فعال می شود.
علی مجدآرا افزود: با راه اندازی این سامانه الکترونیکی، در ثبت نام در بخش های مختلف با مشکل مواجه نخواهیم شد و با توجه به اینکه با فقر اطلاعات روبرو هستیم، ماموریت اصلی این سامانه فرایند آموزش و یکی از سیستم های جمع آوری اطلاعات است.
مشاور انفورماتیک فدراسیون ورزش های همگانی نیز در خصوص راه انداری این سامانه گفت: یکی از اهداف مهم راه اندازی سامانه الکترونیکی آموزش این فدراسیون، دستیابی آسان به آمار و اطلاعات است.
امین خلج اظهار داشت: استانداردسازی و یکپارچگی در تجمیع داده های اختصاصی ، سرمایه انسانی در حوزه ورزش همگانی ، امکان سیاستگذاری نظام مند مناسب با ظرفیت های منحصر به فرد رشته های ورزشی و انجمن های این فدراسیون از دیگر اهداف راه اندازی این سامانه است.
وی آمار توصیفی متناسب با سطوح تعریف شده ، تولید و نشر متمرکز گزارشات با استناد به عنوان تنها مرجع رسمی ثبت داده حوزه ورزش های همگانی، تسریع و تسهیل فرآیند ثبت نام و برگزاری دوره های آموزشی ، ارائه خدمات غیرحضوری به منظور کاهش میزان مراجعات حضوری به فدراسیون و هیات های استانی و حذف فرایند مستندات و پرونده های فیزیکی را از دیگر اهداف راه اندازی این سامانه ذکرکرد.
خلج ادامه داد: با وجود آنکه این سامانه هم اینک به طور آزمایشی در سه استان فعالیت خود را آغاز کرده، تاکنون بیش از 17 هزار نفر در آن ثبت نام کرده اند که به طور حتم این تعداد طی سال آینده و با فعال شدن تمامی استان ها، افزایش چشمگیری خواهد داشت.
گردهمایی یک روزه نواب رئیس بانوان هیات های ورزش های همگانی استان های مختلف کشور، کمیته های آموزش هیات های استانی و انجمن های ورزشی این فدراسیون امروز (پنجشنبه) در رشت برگزار شد.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.