مازیار غلامی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا بیان داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده فعالیت سامانه بارشی و سرد در منطقه است که بر این اساس طی 36 ساعت آینده بارش باران و وزش باد (گاهی شدید) ، احتمال رعد و برق، کاهش دما ، ارتفاعات و دامنه ها بارش برف و در پاره ای نقاط جلگه ای مخلوط برف و باران یا برف پیش بینی می شود.
وی آسمان امروز گیلان را ابری و مه آلود، بارندگی و وزش باد (گاهی شدید) ، ارتفاعات و دامنه ها بارش برف ، پاره ای نقاط جلگه ای مخلوط برف و باران یا برف عنوان و برای فردا نیز آسمان را ابری و مه آلود، در بعضی نقاط بارندگی، پاره ای نقاط جلگه ای مخلوط برف و باران یا برف، ارتفاعات و دامنه ها بارش برف، بتدریج با کاهش ناپایداری پیش بینی کرد.
غلامی بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته را با 27 درجه مربوط به لاهیجان و کمینه دمای فردا در استان را با چهار درجه زیرصفر مربوط به جیرنده و دیلمان ذکر کرد.
سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان بیشینه دمای امروز رشت را 11 درجه و کمینه دمای فردای مرکز استان را سه درجه عنوان کرد.
وی یادآور شد: بیشترین میزان بارش باران در استان طی شبانه روز گذشته با نزدیک به 11 میلیمتر در ایستگاه هواشناسی کشاورزی رشت ثبت شده است.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.