به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد دانش شکیب روز پنجشنبه در جلسه ستاد بازآفرینی شهری آستانه اشرفیه با اشاره به اختصاص اعتبارات مناسب برای بازآفرینی مناطق این شهر بویژه بافت های فرسوده، ارائه تسهیلات بانکی را از برنامه های ستاد عنوان و اضافه کرد: اختصاص این اعتبارات به روند اجرای طرح های مختلف شهری و همچنین نوسازی بافت های فرسوده کمک می کند.
وی بهسازی پیاده رو ، نصب مبلمان شهری و تکمیل کف پوش خیابان امام (ره) را از طرح های مهم شهرداری آستانه اشرفیه عنوان کرد و گفت: برای اجرای این طرح در کنار طرح سنگ فرش بازار جلالیه، شش میلیارد و 480 میلیون ریال هزینه برآورد شده که امیدواریم با تصویب در ستاد بازآفرینی، اعتبارات لازم جهت اجرای آنها اختصاص یابد.
به گفته دانش شکیب اجرای این دو طرح می تواند در جهت رفع مشکلات ناشی از سد معبر اصناف ، رفع مشکل روشنایی معابر ، ایجاد مبلمان های شهری مناسب ، نصب کف پوش های مناسب و رفع معایب معابر و ... موثر باشد.
وی بهره گیری از تسهیلات ستاد بازآفرینی در اجرای طرح های مختلف شهری و ساماندهی بافت های فرسوده را از اهداف شهرداری دانست و گفت: زیبا سازی شهر ، ساماندهی بازارهای سنتی و همچنین ساماندهی دست فروشان از دیگر برنامه هایی است که با جدیت دنبال می شود.
آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان قرار دارد و بیش از 40 هزار نفر جمعیت دارد. بازار جلالیه این شهر در مسیر خیابان امام خمینی (ره) واقع است.
7287/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.