رئیس هیات بولینگ و بیلیارد استان گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: خوشحال با درخشش در اولین دوره المپیاد استعدادهای برتر اسنوکر کشور نظر اعضای کادرفنی تیم ملی را جلب کرد و به اردوی زیر 15 سال دعوت شد.
سارنگ بزرگ چنانی افزود: این ورزشکار شایسته به همراه 20 اسنوکر باز دیگر از سایر استان های کشور از روز گذشته (سه شنبه) در اردوی تیم ملی حضور یافته و به مدت یک هفته زیر نظر کادر فنی تمرین می کنند.
وی ادامه داد: نفرات حاضر در اردو از روز دهم بهمن ماه سال جاری به مدت سه روز در تهران با هم به رقابت خواهند پرداخت که در نهایت هشت بازیکن برتر انتخاب و به اردوی نهایی تیم ملی اسنوکر برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا حضور می یابند.
مسابقات اسنوکر قهرمانی زیر 21 سال آسیا، فروردین ماه سال آینده با حضور زبده ترین ورزشکاران این رشته از کشورهای قاره کهن برگزار می شود؛ هنوز مکان و زمان دقیق برگزاری این دوره از رقابت ها اعلام نشده است.
امیرعلی خوشحال اسنوکرباز گیلانی آبان ماه سال جاری در اولین دوره مسابقات المپیاد استعدادهای برتر اسنوکر کشور در بخش انفرادی مقام چهارم و به همراه گیلان در مسابقات تیمی نیز عنوان سوم و مدال برنز را کسب کرده بود.
7285 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.