گزارش روابط عمومی استانداری گیلان به ایرنا حاکیست؛ در جریان این بازدید و بررسی روند تولید واحدهای صنعتی و تولیدی گیلان، صاحبان صنایع و سرمایه گذاران به بیان مشکلات خود پرداختند و با بیان اینکه نسبت به ماه های گذشته ، شاهد ثبات ارزی بیشتری در کشور هستیم، به مشکل سرمایه در گردش و نقدینگی در شبکه تولید اشاره کردند.
نماینده عالی دولت در گیلان با ابراز خرسندی از فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی گیلان و گسترش شبکه عرضه آنها در سراسر کشور و خارج از مرزها اظهار داشت: در ماه های گذشته شاهد نوسانات ارزی و عدم ثبات بازار بودیم که این مسئله با اعمال سیاست های دولت به شرایط مطلوب تری منتهی شد.
وی با بیان اینکه کنترل بازار و جلوگیری از انحراف آن امری حیاتی در مسیر توسعه اقتصادی کشور است، تصریح کرد: امنیت سرمایه گذاری در گرو حفظ شرایط بازار و حمایت از تولیدکنندگان است.
سالاری افزود: به منظور بهبود شرایط تولید و توسعه اشتغال در استان ، کارگروه رفع موانع تولید گیلان اقدام به برگزاری نشست های متعددی در ماه های اخیر کرد و تعادل در بازار و کاهش مشکلات واحدهای تولیدی را به عنوان هدف دنبال نمود.
وی در پایان از فعالان عرصه اقتصادی خواست تا با تمام توان در توسعه فضای کسب و کار از طریق افزایش تولید و گسترش شبکه توزیع و عرضه تلاش کنند.
بیش از سه هزار و یکصد واحد صنعتی فعال اعم از داخل و یا خارج از شهرک ها و نواحی صنعتی در استان وجود دارد.
شرکت شهرک های صنعتی گیلان در حال حاضر دارای 36 موقعیت و عرصه صنعتی مصوب است که 33 موقعیت آن در دست بهره برداریست؛ یک هزار و 761 هکتار مساحت اراضی در اختیار شرکت شهرک های صنعتی گیلان می باشد که از این میزان، یک هزار و 319 هکتار آن فاز عملیاتی، 517 هکتار مساحت اراضی واگذار شده و 869 هکتار مساحت اراضی صنعتی قابل واگذاری است.
7296/2007/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.