مدیرعامل باشگاه داماش گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا در رشت اظهار داشت: طی نامه ای به هیات فوتبال استان گیلان، خواستار تغییر تاریخ برگزاری بازی مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور در برابر سایپا تهران شدیم.
محمدمهدی الطافی افزود: طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ ، این دیدار می بایست ساعت 15 روز دوشنبه هشتم بهمن ماه در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار شود که درخواست ما برگزاری این دیدار در روز جمعه پنجم بهمن ماه است.
وی بیان کرد: دلیل انتخاب تاریخ هشتم بهمن برای مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور، همراهی با باشگاه سایپا تهران جهت آمادگی بهتر این تیم برای مسابقه پلی آف لیگ قهرمانان آسیا عنوان شده که با این وجود علاوه بر اینکه این مسابقه در روز میان هفته برگزار می شود، دیدار هفته هجدهم داماش گیلان برابر چوکای تالش در چهارچوب رقابت های لیگ دو نیز لغو و به تاریخ دیگری موکول خواهد شد.
مدیرعامل باشگاه داماش گیلان خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیتی که این دیدار دارد چون برنده بازی به فینال جام حذفی کشور صعود می کند و برای اینکه تماشاگران بیشتری از این دیدار استقبال کنند، درخواست کردیم تا زمان برگزاری این بازی، به روز جمعه تغییر یابد.
تیم های فوتبال داماش گیلان و سایپا تهران ، هشتم بهمن ماه در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند که برنده این مسابقه، به فینال جام حذفی صعود می کند.
تیم فوتبال داماش گیلان که هم اینک در رقابت های لیگ دسته دوم قرار دارد، برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور به ترتیب برابر تیم های قشقایی شیراز ، چوکا تالش ، مقاومت تهران و ماشین سازی تبریز به برتری دست یافته بود که دیدارهای این تیم برابر چوکا ، مقاومت و ماشین سازی در خارج از خانه برگزار شد و در هر سه دیدار داماش مهمان رقبای خود بود.
به گزارش ایرنا سپیدرود رشت دیگر نماینده استان گیلان نیز که در رقابت های جام حذفی کشور حضور دارد، در بازی عقب افتاده از مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات ، باید 11 بهمن ماه در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف پرسپولیس تهران برود.
7285
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.