به گزارش خبرنگار ایرنا سامان ساسانیان روز یکشنبه در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر در فرمانداری آستارا افزود: در برنامه های دهه فجر به تبیین برکات انقلاب اسلامی، تحکیم همبستگی ملی، مردمی شدن برنامه ها، بهره گیری از شعار سال به عنوان گفتمان ملی و حفظ حرمت ایام فاطمیه توجه خواهد شد.
وی اضافه کرد: ایام الله دهه فجر، فرصت مناسب بیان برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی و بازخوانی ارزش های انقلاب است و فداکاری ملت ایران برای ایجاد و تحکیم نظام اسلامی را یادآوری می کند.
ساسانیان بیان کرد: دشمن در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام و سیاه نمایی است و باید با تبیین برکات انقلاب اسلامی و بهره گیری از امکانات مادی و معنوی، در تحقق برنامه های دهه فجر تلاش کنیم.
وحید خاصی پور رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا نیز در این جلسه گفت: 89 برنامه فرهنگی و ورزشی نظیر کارگاه های آموزش مهارت ازدواج، جشنواره بازی های بومی محلی، افتتاح استخر شنا با سرمایه گذاری بخش خصوصی و مسابقه کاراته ایران و آذربایجان در آستارا به مناسبت دهه فجر برگزار خواهد شد.
شاپور تشرینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا هم از آمادگی برگزاری نمایشگاه کتاب با 50 درصد تخفیف و نمایشگاه نقاشی، صنایع دستی و عکس دهه فجر در این شهرستان خبر داد.
سجاد موسوی مدیر آموزش و پرورش آستارا هم نخستین جشنواره زندگی به سبک روح الله در قالب نقاشی و مقاله نویسی، مسابقه روزنامه دیواری، 40 گفتمان انقلاب اسلامی و زنگ انقلاب در مدارس را از برنامه ای دهه فجر اعلام کرد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.