گزارش روز شنبه روابط عمومی فرمانداری آستارا به ایرنا حاکیست یونس رنجکش در نشست با مدیرکل کمیته امداد امام (ره) گیلان در فرمانداری آستارا افزود: کمیته امداد به عنوان یک نهاد انقلابی نقش مهمی در حمایت از افراد نیازمند جامعه دارد.
وی بیان کرد: سالانه مبالغ بسیاری برای حمایت از اقشار آسیب پذیر از سوی نهادهایی نظیر کمیته امداد هزینه می شود و باید با برنامه ریزی، ایجاد فرصت های شغلی و درآمدهای پایدار وابستگی جامعه هدف کاهش یابد.
وی اظهار کرد: کمیته امداد در 40 سال گذشته خدمات بسیاری برای قشر محروم جامعه انجام داده اما تعداد افراد تحت پوشش این نهاد نباید افزایش یابد.
رنجکش ادامه داد: ارائه آموزش‌های مهارتی، پرداخت تسهیلات کم بهره، کمک به شکل‌گیری مشاغل و ارائه مشاوره های صحیح برای خودکفایی مددجویان لازم است.
عباس اهرابی مدیرکل کمیته امداد امام (ره) گیلان هم در این نشست گفت: دولت تدبیر و امید با برنامه ریزی های دقیق، اقدامات خوبی در ساخت مسکن محرومان جامعه انجام داده است.
شهرستان مرزی بندر آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده و دو هزار و 616 خانوار با سه هزار و 76 نفر تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) آن هستند.
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.