به گزارش خبرنگار ایرنا تیم فوتسال سفیدرود آستانه اشرفیه عصر جمعه و در هفته دهم و پایانی این دوره از مسابقات در سالن ورزشی دانشگاه مهر آستان این شهر به مصاف صبا شهر تهران رفت؛ تیم میزبان در دقیقه 25 با گل حسین خزایی از میهمانش عقب افتاد ولی در دقیقه 35 سبحان آداشی بازیکن سفیدرود، بازی را به تساوی کشاند.
در ادامه تیم سفیدرود در دقیقه 38 توسط ایمان عزتی دومین گل خود را به ثمر رساند که به دنبال آن تیم صبا شهر تهران توسط ابوالفضل شکرانی توانست گل تساوی را به ثمر برساند.
بازیکنان سفیدرود آستانه اشرفیه در دقایق پایانی بر شدت حملات خود افزودند و در نهایت در ثانیه های پایانی هاشم میرحسینی توانست گل برتری این تیم را مقابل میهمان تهرانی به ثمر برساند و صعود این تیم آستانه ای را در این دوره از مسابقات قطعی کند.
تیم سفیدرود آستانه اشرفیه با پیروزی در این دیدار با کسب 20 امتیاز ( شش برد، دو تساوی و دو باخت) با تفاضل گل کمتر بعد از تیم شهروند گلوگاه در رده دوم گروه یک مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور قرار گرفت.
سفیدرود آستانه اشرفیه در گروه یک این دوره از مسابقات ، با تیم های شهرداری صبا شهر تهران، شهروند گلوگاه ، عقاب لنگرود ، حسین زاده آمل و امید مرزن آباد به رقابت پرداخت.
در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال کشور ، 36 تیم در شش گروه شش تیمی با هم به رقابت پرداخته و پس از اتمام بازی های دور رفت و برگشت ، دو تیم برتر از هر گروه به مراحل بعدی صعود می کنند. تیم های صعود کننده در مرحله اول این مسابقات نیز در دو گروه شش تیمی به رقابت خواهند پرداخت که در نهایت تیم های اول و دوم هر گروه ، مسابقات مراحل پایانی را به انجام می رسانند.
آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان واقع است.
7287/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.