مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: زمان بازی معوقه مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی کشور از سوی سازمان لیگ برتر فوتبال اعلام شد و تیم های سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران روز 11 بهمن ماه در ورزشگاه سردارجنگل رشت رو در روی هم قرار می گیرند.
علیرضا وهابی افزود: این بازی به دلیل حضور تیم فوتبال پرسپولیس تهران در رقابت های جام باشگاه های آسیا به تعویق افتاده بود و به همین دلیل بازی این دو تیم در مرحله یک هشتم نهایی برگزار نشد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه این دیدار به میزبانی سپیدرود و در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار می شود و از طرف دیگر پرسپولیس بازیکنان ملی پوش خود را به احتمال زیاد در اختیار نخواهد داشت، امیدواریم که سرخ پوشان رشتی در این دیدار به برتری برسند و به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.
به گفته وهابی ، برنده بازی تیم های فوتبال سپیدرود رشت و پرسپولیس تهران در مرحله یک چهارم نهایی باید رو در روی پدیده مشهد قرار گیرد و برنده این بازی نیز در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف سپاهان اصفهان برود.
تیم فوتبال سپیدرود رشت در مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی در بندرانزلی موفق شد ملوان را شکست دهد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کند که در این مرحله میزبان پرسپولیس تهران است.
7285/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.